Ik ben hupiter

hupiter

Nieuw lid
17 mrt 2011
13
0
Hallo allemaal,

Aangezien ik nieuwe ben hier, leek het mij wel zo netjes om iets over mezelf te schrijven.
Qua houtbewerking ben ik nog een volledig groentje. Ik heb geen ervaring nog gereedschappen op dit gebied (enkel goed klusgereedschap).
Echter het bewerken van hout spreekt mij aan en wil er dus ook graag van alles over leren en kijken of het inderdaad een hobby van me kan worden.

De afgelopen tijd heb ik veel gelezen hier op het forum en inmiddels heb ik ook een boek aangeschaft over houtbewerken (zullen er nog wel meer worden).
Ik verwacht stap voor stap een verzameling gereedschappen aan te gaan aanleggen. Vanwege de financiële kant eerst handgereedschappen.

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik dat graag.

M.v.gr. Hupiter
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hupiter,

Welkom op dit mooie forum. Je woont in de buurt van een van de mooiste houtbewerkingswinkels van Nederland. Was je al bij Baptist geweest??
 

hupiter

Nieuw lid
17 mrt 2011
13
0
Ja ben daar al meerdere keren geweest, in beide winkels.
Eigenlijk al mijn gereedschap dat ik de laatste 2 jaar gekocht heb, komt daar vandaan.
Zo ook het boek dat ik vandaag aangeschaft heb, Praktisch Handboek Houtbewerken.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Hoi Hupiter,

Das een goed begin om zo'n boek aan te schaffen.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen. Meestal begin ik gewoon ergens aan, lukt het me niet, dan stel ik vragen en als dat ook nog niets oplevert dan maar in de boeken :oops: (Of internet natuurlijk)
 

hupiter

Nieuw lid
17 mrt 2011
13
0
Dank voor het hartelijk welkom. Ben al flink bezig mij inlezen en hoop over niet al te lange tijd om mijn gereedschappen te hebben om ook echt zelf iets te kunnen gaan maken.
Maar eerst nog maar meer lezen over hoe het eigenlijk moet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.