Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Milwaukee M12 schroefboor+haakseboor

Wie kent deze machines?
    Ken het merk van naam, maar er nog nooit van gehoord.

Milwaukee M12 schroefboor+haakseboor

http://www.freessjabloon.nl/Webwinkel-P ... eboor.html

Re: Milwaukee M12 schroefboor+haakseboor

Milwaukee is in de plaats gekomen voor altas copco (profesioneel AEG). Ook Kango zit in deze groep.
    Heb zowel festool machines en milwaukee verkocht. In plaats van mijn festool accuboor gebruik ik nu de milwaukee. Nog geen moment spijt van gehad. Hun sterke punten zitten meer in de boormachines en haakse slijpers dan in de houtbewerkingsmachines. Deze zijn zeer zeker niet slecht maar lang niet zoveel toebehoren voor te krijgen. Ook bij dit merk wordt de prijspolitiek van festool gevolgd. Je zal er niet zo gauw korting op krijgen.

Milwaukee is van origine een professioneel merk uit de U.S.A. net als DeWalt, maar inmiddels in handen van een grote Chinese investeerder genaamd TTI. De Milwaukee lijn in Nederland is momenteel bijna geheel identiek als die in de U.S.A. De eerste Milwaukee machines in Nederland waren inderdaad voornamelijk de oude Atlas Copco machines, maar dan in een rood jasje. Echter dit was een jaar of 10 terug. Milwaukee timmert momenteel hard aan de weg om bekender te worden in Nederland o.a. door uitstekende kwaliteit machines te maken en een goede after sales. Zie ook: http://www.milwaukeeoutlet.nl

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Milwaukee is inderdaad bekend om zijn uitstekende boormachines op batterij.

Ik heb zelf een 18v en een 24v liggen. Ik zou die niet willen ruilen voor eender welke festool-vijsmachine.
    Eens je ermee gewerkt hebt, wil je nooit meer een ander

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Ik weet niet, maar een eerste post op het forum vol lof over een bepaald merk zonder persoonlijke ervaring ermee te vermelden en dan een link naar een webshop van dat merk komt verdacht over als verborgen reclame!

Van wat ik ervan heb gelezen is er nu evenveel Milwaukee in het merk milwaulkee, dan Chevrolet in het vorige Deawoo, de kleuren en naam zijn gebleven maar de fabrieken zijn door chinezen overgekocht en letterlijk naar China verhuisd. En van op US forums te lezen is de kwaliteit sindsdien achteruit gegaan. Ze komen nu blijkbaar uit dezelfde fabriek als ryobi en aeg en gebruiken dezelfde componenten...
    Persoonlijk zal je mij nooit dat merk zien kopen, ik wil dat soort gedrag niet steunen of aanmoedigen.
    Laatst gewijzigd door BenchWorks; 20-01-13 om 09:51.

In mijn woonplaats hebben ook twee zzpers milwaukee gereedschap. Bij geen van beide bevalt het. Vooral de accutollen vallen beel erg tegen ik heb zelf panasonic slagschroevendraaier 14,4 volt en mijn maat 18 volt mlwaukee ik draaide de schroeven twee keer zo snel in het hout en mijn accu's hielden het ook twee keer zolang vol. Hier in den oever noemen we het merk milkiway vernoemd naar de snoepjes

Ik heb er vrig jaar 2 accu boormachines van gekocht en een multitool.werken allemaal op 12 Volt.Is gewoon een erg fijne machine goede accu's en een stevige metalen boorkop.Als het al achteruit zou zijn gegaan dan was het vroeger erg goed.
    Dat het uit china komt wil nu nog niks zeggen.Het is vaak de producent die de chinezen prijstechnisch onder druk zet dus die rommelen dan met de kwaliteit.Als er een goede kwaliteitscontrole is kan het goed gaan.Ik ben dik tevreden ermee.

Ik heb er vrig jaar 2 accu boormachines van gekocht en een multitool.werken allemaal op 12 Volt.Is gewoon een erg fijne machine goede accu's en een stevige metalen boorkop.Als het al achteruit zou zijn gegaan dan was het vroeger erg goed.
    Dat het uit china komt wil nu nog niks zeggen.Het is vaak de producent die de chinezen prijstechnisch onder druk zet dus die rommelen dan met de kwaliteit.Als er een goede kwaliteitscontrole is kan het goed gaan.Ik ben dik tevreden ermee.
    Het ligt er ook aan wat je ermee in wilt gaan draaien ,het gros van de schroeven die ik gebruik is niet groter als 5x60 en dat gaat meer dan goed

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BenchWorks Bekijk Berichten
    Ik weet niet, maar een eerste post op het forum vol lof over een bepaald merk zonder persoonlijke ervaring ermee te vermelden en dan een link naar een webshop van dat merk komt verdacht over als verborgen reclame!

Van wat ik ervan heb gelezen is er nu evenveel Milwaukee in het merk milwaulkee, dan Chevrolet in het vorige Deawoo, de kleuren en naam zijn gebleven maar de fabrieken zijn door chinezen overgekocht en letterlijk naar China verhuisd. En van op US forums te lezen is de kwaliteit sindsdien achteruit gegaan. Ze komen nu blijkbaar uit dezelfde fabriek als ryobi en aeg en gebruiken dezelfde componenten...
    Persoonlijk zal je mij nooit dat merk zien kopen, ik wil dat soort gedrag niet steunen of aanmoedigen.
    Wel eens mee gewerkt?zeer degelijke machines en goede accuus.zijn weinig merken die hier tegenop kunnen.En ik werk hier elke dag mee.

Ik weet zeker dat panasonic beter is kwa kracht snelheid en duurzaamheid ik heb het namelijk met mijn ollega uitgepobeerd elke dag weer weken achter elkaar hij heeft zelf miwaukee en de volgende keer word het paasonic zegt hij zelf ook

Forum Rechten