Even voorstellen

Jokra

Nieuw lid
8 feb 2011
2
0
Hallo, even voorstellen,

Ik ben John Kramer en ben al ruim 25 jaar bezig met houtdraaien, van groot naar heel klein. De laatste tijd hou ik me vooral bezig met miniaturen en sieraden. Op 26 en 27 maart a.s. sta ik met mijn miniaturen weer op de Internationale poppenhuizen- en miniaturenbeurs in de Eusebiuskerkte Arnhem. Hierbij een paar foto's van miniaturen en sieraden.

Met vriendelijke groet,

John Kramer
http://www.jokra.nl

p.s. Rick , de armband is gemaakt van het bloodwood dat ik bij jou heb gekocht!

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
He John

Leuk om je hier te zien. Mooie armband is heel mooi geworden. De stukjes draaiwerk uit ebben zijn echt spectaculair!! Veel succes op de komende beurs!!
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hallo John, welkom op het forum.
Ik had als eens je website gezien, indrukwekkend mooi moet ik zeggen.
Ben vooral weg van de trap, schitterend mooi.
Groeten, Ad
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Prachtige miniaturen. Een bewijs van precisie werk. Met welke draaibank??? Mooie website. Proficiat, welkom en succes op 26/27 maart a.s.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Jokra

Nieuw lid
8 feb 2011
2
0
Bedankt voor jullie leuke reacties.

Jan, ik heb een draaibank van Teknatool de NOVA DVR met toerenregeling. Echt een geweldige draaibank, zeer stil en absoluut geen trillingen, erg belangrijk bij dat kleine spul.

De maten van de miniaturen zijn verschillen 1:12 van de werkelijke maten, voor de maten zie mijn winkel.

Groet,

John
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.