Gezocht dimensies loopfiets

Jichem

Actieve deelnemer
1 dec 2019
33
2
Goedemorgen allemaal,

Mijn komende project wordt een loopfiets voor mijn dochter uit hardhout.
Om het mezelf niet te makkelijk te maken heb ik voor het volgende ontwerp gekozen
Voordat ik enthousiast aan het lijmen sla wil ik graag eerst een ontwerp op ware grote uittekenen zodat ik deze als mal kan gebruiken.
Maar zoals de titel al verraad ben ik nog zoekende naar de dimensies van de fiets. Lengte van het geheel, hoeveel ruimte tussen stuur en zadel etc.
Normaal zou ik ongegeneerd in een speelgoedwinkel gaan meten, dat wordt hem nu niet.
Heeft iemand de dimensies voor een loopfiets?
 

Jichem

Actieve deelnemer
1 dec 2019
33
2
Helaas, dat is slechts een foto van iets dat ze in duitsland hebben gevonden. Het gaat mij overigens om een gemiddelde dimensie zodat ze hem straks ook echt kan gebruiken.
 

Jichem

Actieve deelnemer
1 dec 2019
33
2
Ik heb inderdaad de links in die post bekeken, maar helaas staan er niet de dimensies in die ik nodig heb.
Voor mij is het belangrijk wat de afstand tussen het zadel en het stuur ongeveer is. Daarnaast ook hoogte van het stuur.
 

primera

Actieve deelnemer
13 jul 2010
298
0
Koop een kinderfiets voor weinig geld op mp of 2dehands. Deze maten kun je gebruiken en daarna weder verkopen
 

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
145
35
Nuenen bij Eindhoven
Ik heb eventueel een tekening liggen van deze onderdelen. Heb ik er zelf 1 van gebouwd.
Je kunt deze jpg gewoon laden en dan op A4's printen in je schaal van keuze.
 

Bijlagen

  • onderdelen hout.JPG
    onderdelen hout.JPG
    255,8 KB · Weergaven: 38
  • details2 stuur4.JPG
    details2 stuur4.JPG
    226,2 KB · Weergaven: 35
  • detailstuur.JPG
    detailstuur.JPG
    125,8 KB · Weergaven: 36
  • bovenaanzicht.JPG
    bovenaanzicht.JPG
    140,1 KB · Weergaven: 37
  • onderaanzicht.JPG
    onderaanzicht.JPG
    243,3 KB · Weergaven: 41
  • TRIKE_BIKE.jpg
    TRIKE_BIKE.jpg
    1 MB · Weergaven: 46
  • SELLE.JPG
    SELLE.JPG
    719,6 KB · Weergaven: 42
  • POTENCE.JPG
    POTENCE.JPG
    647,7 KB · Weergaven: 39

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.