Te koop Workbee CNC 1000x1500 kit (screwdriven)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArjanSchuijt

Actieve deelnemer
6 apr 2020
35
8
Hierbij bied ik te koop aan een volledige Workbee CNC 1000x1500 kit. het betreft hier een schroefgedreven machine.
De kit is nieuw aangeschaft en door tijd gebrek nooit in elkaar gezet. Uiteraard betreft dit een complete set, je hebt in principe verder niets nodig.
Er zit een nieuwe ongebruikte DeWalt D26200 Kantenfrees bij en is tevens voorzien van een dustshoe om het stof af te zuigen.

Aanschafwaarde voor deze volledige kit inclusief de upgrades was €1850

Vraagprijs €1200

Ivm grote van het pakket en eventuele beschadiging lijkt me ophalen het beste idee.

Vragen staat uiteraard vrij, ik beantwoord snel.

https://ooznest.co.uk/product/workb...ZtWEPRJk559y2Gr6XENTkvOgrGFTzK_hoCzD4QAvD_BwE
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Welkom. Dit is een forum voor liefhebbers van houtbewerking. Wellicht dat je je zelf ook even wilt voorstellen?
 

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Ik ga even reageren omdat ik ook in het bezit ben van een workbee, deze cnc is echt de moeite waard!! Indien je als koper vragen hebt over om het even wat ivm de workbee, ik beantwoord ze met plezier! :D
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Oef...dat is een nette prijs. Mijn toekomst plan was al een tijd een vergelijkbare cnc, maar dan moeten de financien er wel naar zijn :rolleyes:
Mocht Joost er niet uit komen, wil ik nog wel even poging wagen het thuisfront te overtuigen
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Vrees dat hij al verkocht is, helaas niet aan mij. Ik hoop nog op een klein kansje, maar ben dr bang voor :(
 

ArjanSchuijt

Actieve deelnemer
6 apr 2020
35
8
Een snelle update, er hebben zich behoorlijk wat mensen gemeld via diverse kanalen. Momenteel ben ik in onderhandeling en hoop ik morgen meer te weten.
Uiteraard plaats ik dan direct een update. Bedankt voor de interesse in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.