Mijn eerste inleg werk

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Oeps dat had ik niet in de gaten. Sorry hoor.

....Ik ben bezig met houten spatborden voor een Brompton aan het maken. (Het buigen is aardig gelukt, de spatborden zitten nog in de mallen)
Als houtsoort heb ik essen genomen. Een eerste proef met beuk is prima verlopen, maar beuk is niet zo best voor buitenwerk.
....
mvg

.

Donders... Interessant!. Ik heb een Brompton. Ben heel tevreden maar erger me al lang aan de flutspatborden. Ik volg dit met grote interesse :)

groet,
klaas0639
 

Bennyborret

Nieuw lid
17 nov 2014
8
0
Dag Klaas,

Bedankt voor de interesse :)
Ik ben een Brompton aan het samenstellen.
Daar wil ik wel meer over vertellen, maar dit is hier geen fietsforum hé ;-)

Momenteel heb ik de tijd niet om de spatborden af te werken, ze zitten nog in de mallen.
Wat zou jij gebruiken om af te werken? Ik dacht aan hetzelfde als hetgeen het schrijnwerk hier wordt behandeld.
Ik hou je zeker op de hoogte hoor. Evt in een nieuw onderwerp, want met inlegwerk heeft het niets meer te maken?

Mvg
Benny
spatje0001.jpg
spatje0003.jpg
spatje0004.jpg
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.325
194
Gem. Winsum (Groningen)
Dank en oh, als spatborden van hout zijn, kunnen ze hier (in een eigen draadje) zeker worden besproken. Ik geloof dat er lang geleden al eens iemand wat over heeft gezegd. Moet even zoeken.

groet,
klaas0639
 

Bennyborret

Nieuw lid
17 nov 2014
8
0
Om even bij inlegwerk te blijven:
Vrij prijzig...
12_img0162-copia-800-web.jpg

12_31img0183-rz700rz.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.