Waar Hettich scharnieren en ladegeleiders kopen?

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Hey,

Kan iemand mij helpen? Als particulier kan ik dezer dagen niet meer bij mijn gewone leverancier terecht voor hettich scharnieren en ladegeleiders Quadro 6v 4d van Hettich.
Toevallig iemand een goed adresje om die online te bestellen?? Korte levertermijn, betaalbare transportkosten, levering in België, om de specs compleet te maken... :p

Alvast bedankt!
 

bert1991

Actieve deelnemer
13 okt 2009
372
7
West Vlaanderen
Seb

Vervelend, je huidige leverancier dan zijn voorwaarden aangepast?
Wat je kan doen is ze bestellen via een zelfstandige bij jou in de buurt, als je frequent verwerkt kan je zelf een kleine voorraad aanleggen zodat je niet om 1 scharnier moet hollen :)
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Seb

Vervelend, je huidige leverancier dan zijn voorwaarden aangepast?
Wat je kan doen is ze bestellen via een zelfstandige bij jou in de buurt, als je frequent verwerkt kan je zelf een kleine voorraad aanleggen zodat je niet om 1 scharnier moet hollen :)

Ja, dit is inderdaad een optie. Om 1 scharniertje moeten hollen is niet echt mijn manier van werken, ik reken eerst uit wat ik nodig heb om vervolgens alles in 1 keer aan te kopen/ te bestellen. Wegens de huidige omstandigheden ben ik echter onverwachts thuis en ben ik klussen aan het doen die ik (nog) niet voorzien had.
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Bedankt aan degene die eventueel al aan het meedenken waren, het probleem is opgelost.
Ik heb eens de winkel opgebeld waar ik normaal heen ga en wegens de huidige omstandigheden nemen ze de bestellingen aan en sturen die op zonder dat de winkel open is.
Problem solved!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.