Scheppach HMS 850 - vlak- en vandiktebank - ervaringen

CGSLI

Nieuw lid
28 nov 2019
10
0
Over dit bankje kon ik nog niet veel vinden op het forum. Ik zag deze aanbieding bij de Lidl voor € 189 (exclusief verzending) en dit leek me wel interessant. Over Scheppach valt genoeg te vinden, maar niet over deze vlak- en vandiktebank. Zijn er mensen met ervaring met deze machine? Ik lees overal dat je deze goedkope machines moet vermijden, maar is dat bij deze ook het geval? Ik zie hem namelijk ook staan bij een machinehandel in de buurt die goed aangeschreven staat.

Ik ben een beginnende houtbewerker en wat ik voornamelijk maak zijn:
- Kleine kastjes
- Snijplanken
- Dingen uit afvalhout

Ik ben namelijk specifiek op zoek naar een tafelmodel die ik goed kan verplaatsen.

Wie heeft er ervaring met deze machine?
Op Marktplaats had ik ook een Scheppach HM1 gezien, een tweedehandse voor € 275. Zouden jullie die eerder aanraden?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring.

Chiel
 

CGSLI

Nieuw lid
28 nov 2019
10
0
Hoi Pter,

Dankjewel. De Scheppach valt dan denk ik af. Aan de eerste post te lezen. Ga op zoek naar een goede tweedehandse.
 

CGSLI

Nieuw lid
28 nov 2019
10
0
En gevonden. Gister via Marktplaats een Scheppach HM1 weten te bemachtigen. Iemand die een handleiding in het Nederlands heeft? In het Duits heb ik wel kunnen vinden, maar m'n Duits is iets roestig :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

CGSLI

Nieuw lid
28 nov 2019
10
0
Ja, dat ging sneller dan ik had verwacht. En ook nog voor een mooie prijs, voor € 150,-. En dankjewel voor de link, zoiets kende ik nog niet!
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.