Scheppach HM2 - langgatboor, slijphulpstuk, freestafel

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Hallo,

In verband met ruimte gebrek verkoop ik mijn Scheppach HM2 met langgatboor, hulpstuk om de messen te slijpen, frees inrichting en houders om de hulpstukken op te hangen.

De machine is in nette staat, heeft wel een paar kleine aandachtspunten:
- Wiel om de hoogte in te stellen is de hendel afgebroken die het draaien makkelijker maakt, je kunt hem wel bedienen maar vervanging is de beste optie;
- Afzuig hulpstuk voor de vandikte stand ontbreek, het afzuig hulpstuk voor het vlakken is wel aanwezig;
- De rollen slippen bij een te hoge afname wel eens door, op termijn zullen deze vervangen moeten worden.

Voor het geheel vraag ik €650,00. Onderstaande foto is van een aantal jaren terug, ik heb hem slechts een aantal keren gebruikt.

Foto Scheppach HM2.jpg

De machine is af te halen in Breda, tegen Ulvenhout aan.
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Ik heb zeker interesse, maar de aanbieding komt even op een verkeerd moment. Ik zit midden in een enorme verbouwing van ons huis die nog 10 weken gaat duren... Daarna komt er weer een keer geld beschikbaar.... ik snap het als je niet zo lang kan wachten.
Qua locatie zou het ideaal zijn! We zijn bijna buren...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.