Muizenhuis onder in m´n kast gemaakt

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Schattig!

Maar, de werktuigbouwer in me moet wel 1 dingetje kwijt... Met de schuifmaat alleen met het puntje van de bek meten! 🧐😁

(Overigens heb ik het filmpje zonder geluid moeten kijken, dus mocht je dat juist aan het uitleggen zijn geweest dan mijn excuses)
 

Paul123

Nieuw lid
10 mrt 2018
21
3
Drenthe
Hallo Yves,
Erg leuk filmpje om te bekijken. Ook mooi hoe je bij het filmen gebruik maakt van scherptediepte om de achtergrond vager te maken. Ga zo door! Gr, Paul.
 
  • Leuk
Waarderingen: ProjectsandThings

ProjectsandThings

Actieve deelnemer
20 nov 2019
72
71
37
mechelen
www.youtube.com
Schattig!

Maar, de werktuigbouwer in me moet wel 1 dingetje kwijt... Met de schuifmaat alleen met het puntje van de bek meten! 🧐😁

(Overigens heb ik het filmpje zonder geluid moeten kijken, dus mocht je dat juist aan het uitleggen zijn geweest dan mijn excuses)
Haha, je hebt helemaal gelijk Philippe, ik doe nogal veel dingen die niet helemaal juist zijn :) Bouw jij zelf werktuigen?
 

philippe

Actieve deelnemer
10 jul 2016
95
29
Haha, je hebt helemaal gelijk Philippe, ik doe nogal veel dingen die niet helemaal juist zijn :) Bouw jij zelf werktuigen?

Nee, 3 jaar gestudeerd in een ver verleden, toen gewisseld van studie. Maar de les over het gebruik van de schuifmaat kan ik me nog goed herinneren! 😉

Tegenwoordig bouw ik software, of beter, vertel ik anderen hoe ze software moeten bouwen... powerpoint architect noemen ze zoiets
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.