TK: Inca lintzaag

Fugel

Nieuw lid
19 dec 2019
16
0
Mooie Inca lintzaag. Keurige staat, amper gebruikt zaaglint (van Houtdeler, Standard Chroom 1870 x 15, TS 5, dikte 0.40), nieuwe kogellager aan de bovenkant, die aan de onderkant is aan vervanging toe, maar ik heb nog een nieuwe kogellager liggen. Die krijg je er bij.
Tevens zitten er twee extra (nieuwe) zaaglinten bij, eveneens van Houtdeler. Het gaat hier om een Hardpoint 1870 x 12, TS 5, dikte 0.40 en een Standard Chroom 1870 x 10, TS 5, dikte 0.50. Deze zitten nog ongebruikt in het plastic (worden op dit moment niet los verkocht).

Moet nog wel wat beter afgesteld worden, het lint kruipt soms wat naar achteren.
Gaat weg omdat ik, na twee maanden gebruik, toch de voorkeur geef aan een compacte tafelzaag en helaas niet de ruimte heb voor beide machines.

Af te halen in Zwolle. Vanzelfsprekend met inachtneming van corona-richtlijnen. Buiten testen is mogelijk. Disclaimer: ik ga niet veel moeite meer steken in het volledig correct afstellen.
Doe een leuk bod!

Bekijk bijlage 95130 Bekijk bijlage 95131Bekijk bijlage 95132
 

Fugel

Nieuw lid
19 dec 2019
16
0
Ik heb in de tussentijd meer dan 70 Inca's onder mijn handen gehad. Vorig jaar ben ik daarmee definitief gestopt.
Afgelopen week vond ik nog een verdwaald exemplaar op mijn zolder, ook een met een losse motor.
Hij is vuil maar functioneert goed. Met een beetje liefde en aandacht kun je hier weer jaren mee vooruit.
Ik ga er voorlopig geen tijd meer insteken. Daarom bied ik 'm hier voor de mede-forumleden aan voor €100 (mijn kostprijs). Af te halen in Enkhuizen.
Gaarne bij belangstelling bericht via PB.
Indien geen belangstelling gaat hij op Marktplaats maar dan met bieden erbij.
Misschien een idee om hier een eigen topic voor te openen?
 

Fugel

Nieuw lid
19 dec 2019
16
0
De twee nieuwe zaaglinten zijn verkocht. De machine met zgan 15mm TS 5 zaaglint mag weg voor €200.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.