Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Bosch GTS635-216 of Dewalt 7485 (QW?)

sorry om jullie nogmaals te vervelen met een keuzeprobleem

ik zoek een tafelzaag te kopen voor wat hobbywerk, meubeltjes ed. Belangrijk is vooral precisie, veiligheid en gebruiksgemak. Grootte van de te versnijden stukken zal beperkt zijn omdat ik plaatmateriaal meestal al laat zagen.

ik kom daarom vooral bij de compactere modellen, die gelukkig ook gunstiger zijn qua prijs. Ik zit vooral te kijken naar de Bosch Gts635-216 of de Dewalt 7485(QW staat er soms bij, geen idee wat dat wil zeggen?), qua prijs zitten ze respectievelijk op 365 EUR en 500 EUR. Ik vind meer recensies van de Dewalt, maar de specs zien er mij vrij gelijkaardig uit:

Bosch GTS635-216
    365 EUR
    22kg
    1600W
    Zaaghoogte 70mm bij 90°
    Zaagblad 216mm
    Cap rechts 635mm
    5500 rpm

Vrij luid
    Dewalt 7485
    500 EUR
    22kg
    1850W
    Zaaghoogte 65mm bij 90°
    Zaagblad 210mm
    Cap rechts 622mm
    5800 rpm
    Geleider misschien handiger?
    Geen idee hoe luid?

geluid is vooral voor de vriendin belangrijk gezien hij hier in de kelder staat

Iemand tips? Of toch redenen om een prijscategorie hoger te gaan?
    Bedankt alvast!!

Ik weet niet of je al een keuze hebt gemaakt maar ik stond voor dezelfde dilemma. Voor mij is het uiteindelijk de dwe7485 geworden en geen moment spijt gehad. Out the box was hij al zo goed als haaks, heb maar minimale aanpassing hoeven te doen. Mijn advies is daarom dan ook de dwe7485!

bedankt voor je antwoord Pascal! waarom ben je uiteindelijk toch voor die gegaan?
    het scheelt toch meteen weer bijna de helft van de prijs en ik zie niet meteen wat ik extra krijg bij Dewalt

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten