Ik heb een Bosch GTS 10 XC

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
Er blijken veel mensen hier met een Bosch GTS 10 XC .
Wat zijn jullie tips voor afstellingen enz? En waar zijn jullie tegen aan gelopen?
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Er blijken veel mensen hier met een Bosch GTS 10 XC .
Wat zijn jullie tips voor afstellingen enz? En waar zijn jullie tegen aan gelopen?

Naast de tips die je hier kunt krijgen, kun je nog wel een paar extra tips op YouTube vinden. Het is misschien wel de meest getoonde tafelcirkelzaag die je langs ziet komen. Hij heeft een paar zwaktes, maar de meeste mensen zijn zeer tevreden.
Hij staat ook nog op mijn steeds korter wordende lijstje:)
 

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
Ik ben ook zeer tevreden hoor. Maar ik moest wel een lijstje doorlopen.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
In het duits maar erg gedetaileerd:

https://nachdenksport.de/

veel video's, en hij levert ook onderdelen om de GTS, zowel de grote 10 als de kleine 236 beter mee te kunnen afstellen en de speling eriuit te kunnen halen.

zoek maer eens op youtube op gts10xc, dan ben je nog wel even zoet


verder adviseer ik je om even te kijken naar goed meetgereedschap, een kleine winkelhaakje, allicht zo'n digitale hoekmeter (hoewel die best nog wel een afwijking hebben).

En als je serieus zou willen gaan afstellen zou ik zo'n taster met zo'n grote klok kopen (geen idee hoe zo'n ding heet).
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.