Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 37
    Ik gebruik Raaco Assorter, CarryLite en sinds kort Festool Organizer M.
    Die met losse bakjes zijn altijd handiger! Om regelmatig e.e.a. te herorganizeren of los mee te nemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Vanderveen Bekijk Berichten
    Auer. Ben hier zeer over te spreken & ze zijn relatief goedkoop:
    https://www.auer-packaging.com/nl/nl...entsboxen.html

Ik heb 24 assortimentsboxen 30*40 met iets van 350 inzetbakjes, plus vijf kistjes (zelfde maat, diverse hoogtes) op een trolley voor gereedschap en dergelijke. Auer ontwikkelt ook voortdurende nieuwe producten en varianten, wat mij altijd vertrouwen geeft...
    Leuke bakjes! De prijs valt ook best mee...
    mvg, seb

Jongens jongens , wat mooi toch zo'n forum Dat adres van Auwer kende ik niet. Daar heb je wat aan ! bedankt Bert

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Stanley Sortmaster in twee maten. Sortmaster groot (BxDxH) 430 x 350 x 90, nu zes stuk in gebruik voor schroeven, moeren en ringen, freesjes etc. De viervoudige vergrendeling maakt dat de deksels ook bij veel schroeven dicht blijven en je niets alles door elkaar hebt.

En de kleine variant voor electra en fiets spullen

De twee andere dozen die ik had heb ik inmiddels weggedaan.

Ik heb een aantal Alutec assortimentsdozen, koop bij Conrad nr.820693. Geen problemen met kleine onderdeeltjes die tussen deksel en doos zitten, maar de sluiting van de dozen is niet super. Aan de andere kant is het wel handig dat ze per vier in een houder zitten. Die neem je makkelijk mee.

Ik gebruik de metalen dozen van Allit met dubbele laag inzetbakjes : https://www.toolstation.be/metalen-a...ntskist/p72238

Soms biedt Ibood ze aan in hun "garageverkoop". Dan betaal je tussen 29.95 en 32.95 voor dezelfde doos (dubbele laag): Allit EuroPlus Pro Metalen Toolbox

Ik heb ook een aantal dubbel en drielaags bakken, omdat die in mijn bedrijfswagen inrichting zaten. Maar die zou ik nu niet meer kopen. Voor licht spul gaat het wel, maar met ijzer er in moet je altijd een beetje klooien om die treetjes uit de koffer te krijgen. Nu koop ik alleen nog enkel laags bakken.

Wow, wat een hoop reacties! Tof om te lezen en te zien wat iedereen gebruikt. De boxen van HBM lijken inderdaad dezelfde als Harbor freight te zijn. Maar de optie van Auer is ook erg mooi!

Zelf wil ik een soortgelijk opbergrek maken zoals op de volgende video. Met name het schap waarin je een assortiment doos zet die je dan gebruikt, vindt ik een erg handige toevoeging.

Een dag niet gezaagd is een dag niet geleefd

En dan nog een geheugen dat je zo nu en dan resetten...want waar zat ook wal weer dat ene ....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karangetang Bekijk Berichten
    En dan nog een geheugen dat je zo nu en dan resetten...want waar zat ook wal weer dat ene ....
    Labels op het hendel

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten