UJK guide system

Wouter66

Nieuw lid
17 mrt 2020
5
0
Arnhem
Heel graag wil ik een werkblad maken met dit stukje gereedschap: UJK parf quide system.

Heeft een van de leden deze te koop?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Vrij nieuw gereedschap. Ik denk niet dat ze nu snel gebruikt te koop zal gaan vinden. Zelf verkoop ik niet graag mijn gereedschap. Ik maak af en toe wel een nieuw blad als ik er te Misschien wil iemand hem wel uitlenen.veel in heb gezaagd. Je locatie toevoegen kan hierbij helpen.
 

Wouter66

Nieuw lid
17 mrt 2020
5
0
Arnhem
Dank je voor je reactie. Was er al een beetje bang voor, maar proberen kan altijd. Een collega van mij heeft ook interesse, waarschijnlijk kopen we er samen een. Ik zal je tip over de locatie regelen, dank!
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Heel graag wil ik een werkblad maken met dit stukje gereedschap: UJK parf quide system.

Heeft een van de leden deze te koop?

Misschien wel ik denk erover om die van mij te verkopen.... gekocht met het idee een mft werkbank te maken. Hier is het alleen nooit van gekomen. Jammer want het is best een duur ding om aan te schaffen. Ik zal eens kijken waar ik de set heb liggen en of ik hem ook echt wil verkopen. Ik laat het morgen of overmorgen weten.
Groetjes, Rik
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Ik zou een gatenmal kopen en met een 30mm kopieerhuls en 20mm frees de gaten maken. Een mal kost een fractie van de UJK set en kan iets meer hebben.
 

Eltimm

Actieve deelnemer
17 mrt 2019
57
3
Als er iemand het systeem koopt (met een voorkeur voor de MKII) heb ik intresse om mee te doen. de MKI kan ook, als de prijs juist is.

Mk23: zou ook kunnen , maar de parf is wel elegant. Jou idee was ook mijn eerste insteek.
 
Laatst bewerkt:

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Als er iemand het systeem koopt (met een voorkeur voor de MKII) heb ik intresse om mee te doen. de MKI kan ook, als de prijs juist is.

Mk23: zou ook kunnen , maar de parf is wel elegant. Jou idee was ook mijn eerste insteek.

Parfsysteem is heel elegant, maar zoals ik zei heeft het teveel kleine onderdelen die je kunt verliezen en dan werkt het niet meer.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Ik heb inmiddels het systeem gekocht. Mocht je interesse hebben om deze ook te gebruiken kan dat!

Das ook een mooie oplossing ik ben namelijk vergeten te kijken in de werkplaats. mocht er nog interesse zijn dan zal ik morgen of maandag alsnog even gaan kijken.
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Haha oh, dat kan überhaupt niet. Dan mag ik niet meer op mijn werk verschijnen. We hanteren vrij strikte regels op het moment in ons ziekenhuis.
 

WR1944

Oud hout
Ik dacht ook dat die Parf toestand maar voor één keer zou worden gebruikt. Maar ondertussen heb ik al vier keer een hulpstuk gemaakt. Was het niet om nauwkeurige gaten van 20 mm te maken dan was het wel de mogelijkheid om gaten netjes op rij te krijgen of om een rechte hoek met een gatenpatroon te maken.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
In Landsmeer

Overigens gaat het maandag worden voordat ik weer in de werkplaats ben. vandaag werk ik vanaf thuis
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Wellicht dat je het kunt verzenden. Dan zouden we misschien wat overeen kunnen komen. Anders moet ik het sowieso aan mij voorbij laten gaan.
 

WR1944

Oud hout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.