Corona >>>

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Dag twee van het thuiswerken; gisterenavond maar een hondenbench besteld en wat extra goede geluiddempende oordoppen... Kijken of we vandaag wat fatsoenlijker kunnen werken!







;)

Ik werk sinds vorige vrijdag thuis, met onze 2 jongens (4 en bijna 8) in huis. Noise Cancelling hoofdtelefoon is zijn geld dubbel en dik waard :)
En mijn vrouw haar schema voor de kids werkt ook fantastisch, de oudste kan uiteraard (klok)lezen dus met een GSM waar alarmen op staan kan hij prima van 1 activiteit naar de volgende gaan en zijn jongere broer helpen. Loopt eigenlijk best lekker hier!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik werk sinds vorige vrijdag thuis, met onze 2 jongens (4 en bijna 8) in huis. Noise Cancelling hoofdtelefoon is zijn geld dubbel en dik waard :)
En mijn vrouw haar schema voor de kids werkt ook fantastisch, de oudste kan uiteraard (klok)lezen dus met een GSM waar alarmen op staan kan hij prima van 1 activiteit naar de volgende gaan en zijn jongere broer helpen. Loopt eigenlijk best lekker hier!
Fijn man! Ik geloof inderdaad dat het prima werkt, alleen moeten we hier alle twee werken, en mijn koters zijn twee en vier, dus eigenlijk net even te jong voor deze grap... maar we komen er wel doorheen! Morgen part-time sag van ega, dus lan ik even echt aan het werk ����
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.