Corona >>>

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Ik wil wel 2 weken in quarantaine in mijn hok
Kom ik een keer door me hout heen en to do list
Alle gekheid op een stokje
Ik werd vriendelijk verzocht door een ober met tranen In zijn ogen om met mijn gezin. Het restaurant te verlaten
Das echt triest voor die hard werkende mensen
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ja en dan die onzekerheid: heb ik straks nog werk. Niet alleen voor die ober maar ook vele anderen. Ik kan mijn werkplaats gaan opruimen, er zijn nu bijna geen excuses meer voor.
 

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
Ik hoop dat jullie allemaal er goed mee omgaan en goed uitkomen. Veel Vitamine C nemen en weinig contact!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Sterkte in de strijd heren ( en eventuele dames, die hebben we hier soms ook :) )
Helaas voor mij, kan ik vanuit huis werken, dus die werkplaats ga ik niet heel veel meer zien dan normaal...
En dan nog de kids er full time bij, het is een gezellige dolle boel!
 

Jan ARTC132

Actieve deelnemer
6 dec 2017
132
17
Haarlemmermeer
Hier hetzelfde. Op de zaak mag ik voorlopig niet meer komen ivm een verkoudheid waar ik al vanaf november af- en aan mee loop. Dan maar werken vanuit huis. Is de koffie tenminste wel beter ;). Echt hout bewerken zit er voorlopig niet in. Als ik vrije tijd heb ben ik het huis aan het renoveren / isoleren.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Hier hetzelfde. Op de zaak mag ik voorlopig niet meer komen ivm een verkoudheid waar ik al vanaf november af- en aan mee loop. Dan maar werken vanuit huis. Is de koffie tenminste wel beter ;). Echt hout bewerken zit er voorlopig niet in. Als ik vrije tijd heb ben ik het huis aan het renoveren / isoleren.
Ach ja, hier moet sowieso de werkplaats eerst af voor ik weer echt aan het houtwerken kan...
Gisteren na in december gestart te zijn het scheidingsmuurtje afgemaakt...
Het niet hoeven forenzen scheelt in ieder geval wat, verwacht wel wat meters te kunnen maken komende tijd!
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Mijn werkplaats is in beheer door een 65+'er...welliht niet het beste moment om daar heen te gaan...helaas :(
 

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
444
594
47
Breda
Mijn werk ligt helemaal plat. Zelfs geen thuiswerk mogelijkheden.
Kost me nu erg veel geld aangezien ik nu veel tijd heb om online shops door te nemen. :p

Aangezien het nog wel een tijdje kan duren ben ik nu een werkplaats vergroting uit aan het werken.
Ik zelf heb vooralsnog weinig last van die Corona.

Ook meer contact met de buren. Doe nu de boodschappen voor wat oudjes in de straat.
 

karangetang

Actieve deelnemer
17 mrt 2015
328
3
Zeist
Ja Mannen (en enkele vrouw)
Vanmorgen weer aan de slag gegaan met de mallen voor de stofafzuig cycloons
Mij lief werkt heerlijk thuis (da doet ze toch al vaak) en dan ben ik blij als ff weg
kan want haar werk is de hele dag geklets in het engels en dan lijk het dat het huis
vol is met vreemde vooral uit india
Na een kwartier ook maar de Radio uit! Al die wijsneuserij, lieden die het allemaal al aan
hadden zien komen enzo en gelijk even vermelden op welke partij je nu weer moet gaan stemmen..
daar krijg ik nu een virus van.
Maar goed de situatie doet ons weer beseffen dat gezondheid toch wel belangrijk is en daarom ben ik
Begonnen met mijn cyclonen project dat steeds maar groter wordt .
Het draait er nu op uit dat ik drie maten ga maken en diverse aansluit mogelijkheden
qua pijp voor een stof vrij ( vrijer moet ik zeggen ) aanklooien.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ben ook verplicht vrij tot 6 april. Dus maar werken in de tuin en de schuur opruimen.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Alle opdrachten tot 18 april zijn gecanceld. Maar wij hebben op de zaak nog genoeg te doen qua onderhoud, er ligt nog een hele stapel te repareren kabels.
Dus zolang ik en mijn collega nog niet verkouden zijn, gaan we rustig aan de slag. Met een paar meter afstand van elkaar.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Dag twee van het thuiswerken; gisterenavond maar een hondenbench besteld en wat extra goede geluiddempende oordoppen... Kijken of we vandaag wat fatsoenlijker kunnen werken!







;)
 

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Ik hoop niet dat ik verplicht thuis moet blijven.....dan krijg ik het veel te druk met klussen. Mijn to-do list beslaat uit vele A-4 kantjes.
 

karangetang

Actieve deelnemer
17 mrt 2015
328
3
Zeist
Ik hoop niet dat ik verplicht thuis moet blijven.....dan krijg ik het veel te druk met klussen. Mijn to-do list beslaat uit vele A-4 kantjes.

Dat krijg je als je mee doet met dat soort dingen . Gooi die lijst in de prullebak... "to do list" wat is dat nu weer voor een term. Denk ik nu even aan Ollie B Bommel wat zij die tegen Tom Poes ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.