Jacaranda / dalbergia nigra rosewood : laatste partij, in delen te koop!

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Deze advertentie gaat over dalbergia nigra, een andere soort/maat dan de voorgaande advertenties met rosewood (en dat is allemaal al verkocht).

Het is echt het allerlaatste dat ik heb, hierna is het op. Het is in mijn bezit sinds 2007 (heel ruim voor de Cites regels voor deze soort) en het lag daarvoor al jaren te drogen in Nederland.

Lengte : tussen de 50 en 60cm
dikte : 3cm tot 3,5cm
breedte : tussen 5 en 6cm

De kleuren verschillen behoorlijk tussen de balkjes. Het betreft ruw hout, dus moet nog geschaafd of geschuurd worden.

Als je het schuurt dan komt er een prachtige tekening onder vandaan. Veel balkjes hebben een bijna rode aders er in zitten, ik krijg het niet goed op de foto maar ik vind het prachtig. Maar andere zijn weer vrij licht van kleur, ook daar heb ik foto's van gemaakt en die hebben vaak een erg mooie tekening maar zijn dus minder rood.

De balkjes zijn zwaar. Tot 9 balkjes blijf ik nog net onder de 10 kilo (vanwege verzenden, 7 euro binnen NL). Als je meer wilt, dan kom je dus in het volgend verzendtarief (binnen NL is dat 13 euro tot 20 kilo).

Ophalen is uiteraard mogelijk (Apeldoorn).

Ik moet nog tellen hoeveel ik exact heb, maar minstens 100 en vermoedelijk eerder 130-150 of zo.

Prijzen:
tot 10 stuks : 3,50 per balkje.
vanaf 11 tot 20 stuks : 3 euro per balkje
vanaf 21 tot 30 stuks : 2,75 euro per balkje
vanaf 31 tot 40 stuks : 2,50 per balkje.
vanaf 41 tot 50 stuks : 2,25 euro per balkje.
Vanaf 51 tot 60 stuks : 2 euro per balkje
ALLES? dan maken we een deal, moet ik wel tellen hoeveel ik heb.

Het balkje dat er dwar op ligt is vandaag door mij even geschuurd:
20200313_135201_resized.jpg

20200313_135213_resized.jpg
20200313_135219_resized.jpg
ander balkje (1 van de lichtere) geschuurd:
20200313_135233_resized.jpg

dit ruwe balkje is op deze foto nog niet geschaafd, maar zie de daarna volgende foto
20200315_104820_resized.jpg
dit is het zelfde balkje, maar nu geschuurd!
20200315_104826_resized.jpg


Laatste kans dus! Hierna is dit hout, dat zo goed als niet meer te krijgen is, op.
 

Bijlagen

  • jacaranda.jpg
    jacaranda.jpg
    22 KB · Weergaven: 190

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Hoi Marco.

Ik zou er graag 10 van je over willen nemen, maar je pm box is vol.

Zou je even aan willen geven wanneer die weer ruimte heeft:)

Grt. René
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Hoi Rene

Ok, ik hou er 10 apart voor je!
Mijn pm box is inmiddels weer iets meer leeg, wat een enorm beperkte ruimte heeft die zeg! Met slechts een paar advertenties ben ik al de hele tijd aan het opschonen omdat hij vol zit door de reacties en ben daardoor zo al iets kwijtgeraakt (dat is mijn fout natuurlijk ;) ).

10 stuks voor jou!

Hoi Marco.

Ik zou er graag 10 van je over willen nemen, maar je pm box is vol.

Zou je even aan willen geven wanneer die weer ruimte heeft:)

Grt. René
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Ter info: ik ga morgenavond alles tevoorschijn halen. ik heb al direct grote aantallen in bestelling ontvangen (hierboven en in PM), ik werk op volgorde van binnenkomst af. Denk wel dat ik er nu al bijna doorheen ben met de aantallen maar dat weet ik morgen als ik alles tevoorschijn haal.

Dank!
 

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
mocht er nog wat overblijven zou ik er ook graag een aantal willen hebben!
 

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Allen :
Er is nu al voor veel meer interesse dan ik heb (ook al heb ik er minstens 140).
Ik heb voor de volgende mensen nu apart gezet, keurig op volgorde van melden
1) Rene Kooijman (via PM)
2) Pine (via PM)
3) Pierewaai (reactie op dit topic)
4) TimoVanGrinsven (had al eerder geïnformeerd, weet niet of hij nog wil)

Als 1 van deze mensen alsnog er vanaf zien, dan zal ik de eerstvolgende benaderen.

Maar op dit topic kan duidelijk al wel een slotje want er is meer interesse dan ik kan leveren helaas.

@Moderator: mag dus op slot aub.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.