Een boel nieuwe en oudere projecten

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Ik ben vaak erg druk, en kom niet toe aan het posten van werk, maar vind het wel leuk om werk te zien hier.
Ik ben veel bezig met plaatmateriaal de laatste tijd, dus niet al te veel hout verbindingen, maar toch even wat projecten.

Het nieuwste project was een katheder, van buigtriplex. de hoek in het bovenblad was een foutje in sketch up die ik er in gehouden heb en waar de klant blij mee was :)

terug van de spuiter


met bovenblad gefineerd en lade er in, onder zit een vak voor audiovisuele apparatuur

Attached files
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Dan nog een aantal radiator covers, gelukkig kon ik de domino van een vriend lenen





Attached files
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Dat is eikenhout, wat ik in taart puntjes gesneden heb, uiteindelijk is het grijs gebeitst omdat dat beter in de ruimte past.
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Ha, daar had ik nog niet aan gedacht. Als je de lade op een kier zet kan daar een glaasje water in.
Aan de andere kant geloof ik niet dat hij gebruikt gaat worden voor presentaties van uren.

in het AV vak komt een 19" rack, wie weet dat ze bekerhouders hebben voor in zo'n rack :) zou me niets verbazen
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
In mijn werk kom nog al eens een katheder tegen.
Dit is er een waar iets beter over nagedacht is om de spullen in kwijt te kunnen. :D
Er zijn er soms bij daar kan je niets in kwijt. :cry:
Met welke methode heb je het fineer aangebracht?
Daar bedoel ik mee persen strijken o.i.d..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.