Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Je zou voor dat budget ook kunnen kijken vooor een gebruikte machine. Inca of Elektra Beckum (de groene uit Meppen, niet de latere van metabo) zijn aardige machines. Heb zelf een EB UK220 met roltafel jaren terug op een veiling gekocht. Na het nodige schoonmaak en afstel werk zaagt dat prima, nauwkeurig en dat keer op keer. De PK200 en PK250 vind je nog met enige regelmaat op MP of bij onze zuiderburen. En de meeste onderdelen zijn nog te krijgen, dus dat is ook een pluspunt.

Kijk eens of je een Makita 2708 zaagtafel op de kop kan tikken, is oud model niet groot en prima resultaten en als extra, indien gewenst, kan je er een bovenfrees onder hangen.
    zelf heb ik ook weinig ruimte in schuur van 3x3 en dit is een prima altaernatief

Ik ga een nieuwe kopen want kan hem op de zaak zetten. Vandaar neig ik nu naar de Dewalt dwe7485 alleen gaat de maar 1 mitre slot een nadeel worden of maakt het niks uit? Is het niet beter om er 2 te hebben met bv een crosscut sled? Meeste mensen zijn wat ik lees toch meer te spreken over Dewalt dan Bosch, vooral met de accuraatheid en dat vind ik toch wel belangrijk. Of ik zou zelf een fence moeten maken van hout als hij ingebouwd zit 🤔
    De grote broer dwe7492 en de tegenstander daarvan de Bosch GTS 10 XC zijn beide te groot voor mij helaas. Ik wil hem namelijk inbouwen en mijn werkbank is maar 510 breed al ga ik denk ik nog wel een stuk aanzetten tot 610. De tafel van de dwe7485 is maar 485 dus dat komt goed uit.
    Laatst gewijzigd door Pascal-X; 16-03-20 om 17:58.

De dwe7485 is besteld en komt hopelijk morgen binnen. Ben benieuwd of er nou 1 of 2 mitre slots inzitten want op echte foto's zie ik er 2 maar op promotie foto's maar 1.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal-X Bekijk Berichten
    De dwe7485 is besteld en komt hopelijk morgen binnen. Ben benieuwd of er nou 1 of 2 mitre slots inzitten want op echte foto's zie ik er 2 maar op promotie foto's maar 1.

ja dat is echt heel vreemd zeg.

hier 2 slots:

Hij is gisteren binnen gekomen en had inderdaad 2 slots. Heel vreemd dat de foto's van het promotie materiaal maar 1 slot laat zien.
    Ik ben tot nu toe erg gelukkig met de keuze maar dat kan ook niet anders vergeleken met de Einhell 😂

hartstikke mooi Pascal

veel plezier met je zaag.

ga je hem nog upgraden met zo'n incra geleiderail? Dat zou ik als eerste doen, en een mooie werkbank er omheen bouwen, dan kun je ook mooi groot spul erop zagen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal-X Bekijk Berichten
    Hij is gisteren binnen gekomen en had inderdaad 2 slots. Heel vreemd dat de foto's van het promotie materiaal maar 1 slot laat zien.
    Ik ben tot nu toe erg gelukkig met de keuze maar dat kan ook niet anders vergeleken met de Einhell 
    Heel vreemd inderdaad, maar fijn voor jou dat er toch twee op zitten. Veel plezier ermee!

Forum Rechten