Te koop: Goede DeWalt DW745

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Beste allemaal,

Wegens beëindigen van de hobby een zelden gebruikte tafelzaag, de DeWalt DW745. Prachtige machine in goede staat, maar ik gebruik hem te weinig. Het gaat om dit type: https://www.toolnation.nl/dewalt-dw745-tafelzaag-1850w-250mm-4-jaar-dealer-garantie.html Heeft geen garantie meer volgens mij.

Fotos:
IMG_2.jpgIMG_3.jpgIMG_4.jpgIMG_1.jpg

Uiteraard met alle accessoires. Je kunt er ook nog enkele geleiderails (Miter Slider) erbij krijgen waarmee je een crosscut sled kunt maken, maar die zal ik nog even op moeten zoeken.

Let op, ik heb twee aanpassingen aan deze machine gemaakt:
- De bovenkant is af fabriek ruw, en dat werkt niet lekker met een crosscut sled, die heb ik geschuurd zoals te zien is op de fotos.
- Achter het zaagblad zit een stukje metaal, wat ik ingekort heb, ook vanwege het kunnen gebruiken van een crosscut sled.

Mag weg voor €375. Af te halen in regio Tholen, Zeeland. Eventueel te verzenden in overleg.
 

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Nu moet ik zaterdag ochtend naar Dinxperlo, dus op de gehele route van Tholen -> Dinxperlo kan ik de tafelzaag langs brengen komende zaterdag ochtend.
 

tinco

Actieve deelnemer
17 mrt 2017
114
7
Ik kan hem wel oppikken komende week, als het mooi weer is maak ik er dagje zeeland van met mn vriendin.
 

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
De DeWalt is er nog, ik kon naar een geïnteresseerde geen PM sturen omdat zijn inbox vol zat... Hopelijk ziet diegene dit bericht!
 

tinco

Actieve deelnemer
17 mrt 2017
114
7
Ik zit nog steeds in quarantaine, beetje langdurig dit gedoe. Als je het iemand anders gunt dan is dat prima hoor, wie het eerst fysiek kan komen wie het eerst maalt wat mij betreft ;)
 

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Zaagtafel inmiddels verkocht en wordt morgen opgehaald. Via het forum overigens! :cool:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.