Uitdaging

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.920
846
Oss
Hoi Nico, goed gelukt!
Waarom heb je er eerst de zijstukken afgezaagd en daarna gedraaid?
Ik heb de driezijdige gemaakt, maar deze eerst gedraaid en daar na de zijkanten er met de lintzaag afgehaald.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.736
398
Indrukwekkend! Echt knap werk.

....al vond ik het wel teleurstellend dat je begint met het einde van de film :p
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.167
352
Etten-Leur
Hallo Nico, mooi werkstuk heb je daar gemaakt! Wat voor gereedschap(pen) gebruik je om die holle en bolle binnenkant te vormen en glad te krijgen?

Ik zie een klein stukje schuurpapier maar dat zal wel niet het hele verhaal zijn..

Vriendelijke groet, Hans van Wijk
 
Hallo Nico, mooi werkstuk heb je daar gemaakt! Wat voor gereedschap(pen) gebruik je om die holle en bolle binnenkant te vormen en glad te krijgen?

Ik zie een klein stukje schuurpapier maar dat zal wel niet het hele verhaal zijn..

Vriendelijke groet, Hans van Wijk

Scherp geslepen beiteltje van de Crown Revolution en zelf gemaakte schuurbollen.

IMG_3638.jpg
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.920
846
Oss
Je hebt wel lef Nico!
Bij 2 2 open zijden zal het misschien nog wel lukken, maar met 3 zijden draai je voornamelijk
.E278D241-E6F6-49EE-A23C-162A6ADAF49D.jpg

Ik heb deze te nat gedraaid, en daarna in de olie.
Dat gaf wat problemen met het Vervormen en schuren.
Ik zou niet het lef hebben om deze met de afgezaagde zijkanten te draaien.:eek:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.