Te koop: Bosch schuurm. + Contimac CH10 kolomboorm. + DeWalt tacker DCN660NT

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Beste allemaal,


Helaas heb ik mijn houtbewerking hobby beëindigd, ik besteed er echt te weinig tijd aan. Dan is het zonde van die mooie machines die niks staan te doen, garanties inmiddels verlopen van de machines, behalve de Bosch schuurmachine.

Voor alle machines geldt: praktisch niet gebruikt.

De 'meest' gebruikte machine is nog de tacker, daar heb ik mogelijk 10 spijkerstripjes (geen dozen) mee geschoten...

Deze machines:
1) Bosch Blauw GEX 125-150 AVE Excenterschuurmachine in L-Boxx (garantie tot augustus 2020) + extra schuurpapier in diverse maten
IMG_24.jpgIMG_1.jpgIMG_21.jpg
Link type: https://www.toolnation.nl/bosch-bla...l-boxx-060137b101-4-jaar-dealer-garantie.html
Mag weg voor €185


2) Contimac CH10 kolomboormachine (1 uur gebruikt)
IMG_9.jpgIMG_10.jpgIMG_11.jpg
Link type: https://www.contimac.be/nl/ch-10-
Mag weg voor €185


3) DCN660NT Afwerkingstacker 16GA 18V excl. accu's en lader (circa 4 uur gebruikt)
IMG_3.jpgIMG_4.jpgIMG_5.jpgIMG_6.jpg
Link type: https://www.toolnation.nl/dewalt-dc...en-lader-in-tstak-koffer-dealer-garantie.html
Mag weg voor €245


Alles tegelijk mag weg voor €550. Af te halen in regio Tholen, Zeeland. Of na overleg eventueel ook te verzenden.
 
Laatst bewerkt:

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Ik wil je kolomboor wel overnemen.....

Gr
Danny

Goedemorgen Danny,

Dat is leuk om te horen, kunnen we via PM misschien een afspraak maken? Ik stuur mijn telefoonnummer wel even door.

Edit:
Nu moet ik zaterdag ochtend naar Dinxperlo, dus op de gehele route van Tholen -> Dinxperlo kan ik de machines langs brengen komende zaterdag.
 
Laatst bewerkt:

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
Das voor mij de hele andere kant op hahaha.

Ik heb je berichtjes gestuurd.

Gr,
Danny
 

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
Hoi Keesjan.

Ik wil allerminst spammen maar ik probeer je al een paar dagen te bereiken.....

Via PM en als ik je bel zegt er een stem dat dit nummer niet bereikbaar is......
Ik treed graag met je in contact voor het ophalen van de Kolomboor.

Met vriendelijke groet,
Danny
 

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Hoi Keesjan.

Ik wil allerminst spammen maar ik probeer je al een paar dagen te bereiken.....

Via PM en als ik je bel zegt er een stem dat dit nummer niet bereikbaar is......
Ik treed graag met je in contact voor het ophalen van de Kolomboor.

Met vriendelijke groet,
Danny

Hoi Danny,

Mijn excuses! Vreemd dat mijn 06 niet werkt, die staat praktisch altijd aan.

Dat ik niet reageerde kwam omdat ik geen meldingen ontvang in de mail op PM's, blijkt dat ik een boel nieuwe PM's heb.. :eek:

Bedankt voor je bericht, ik zal je via PM verder berichten en het in de gaten gaan houden.
 

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Inmiddels heeft Puff (Danny) de kolomboormachine opgehaald! De overige twee machines staan er nog.
 

kvdd

Actieve deelnemer
22 dec 2015
36
0
Ede
Inmiddels is de schuurmachine ook verkocht!

De tacker en de tafel zaag dw745, beide DeWalt zijn er nog.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.