Snaar voor lintzaag

Arjen63

Nieuw lid
10 mrt 2011
7
0
Van mijn lintzaag is de aandrijvingssnaar gebroken. Het is een ronde snaar 7 mm diameter en 69 cm lang. op internet kom ik er niet achter waar ik zoiets kan krijgen. Het merk is ook van een onbekend bedrijf (Taiwan). Maar ik ben er wel aan gehecht.
Weet iemand waar je als particulier deze (rond-)snaar kunt kopen cq bestellen?

Arjen
 

primera

Actieve deelnemer
13 jul 2010
298
0
kijk eens bij een auto onderdelen zaak of een sloper,.
Welke de riem meenemen,
 
A

Anonymous

Guest
Ik heb ooit ook zoiets gehad.
Ik neem dat de totale lengte 69cm is,doorsnede is dan ca 22cm (als cirkel gemeten).
Je hebt goed kans dat een speciaalzaak als de Bruijn techniek dit heeft liggen,en anders kunnen ze het op maat maken waarschijnlijk.http://www.debruin-techniek.com/

Ik was gered met een O-ring,en die waren niet duur .:

Succes.

:cool:
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
dat soort snaren zijn inderdaad over het algemeen het makkelijkst te verkrijgen bij de lokale autoonderdelenboer
 

Arjen63

Nieuw lid
10 mrt 2011
7
0
Het is inderdaad een goed idee om bij een goede autoshop te kijken. Dat ga ik eens proberen.
Bedankt,

Arjen
 

Arjen63

Nieuw lid
10 mrt 2011
7
0
Het heeft even geduurd, maar het is opgelost. Bij verschillende autoshops geprobeerd, maar gaf geen goed resultaat. Vervolgens een website gevonden http://www.technirub.nl waar je Oringen in alle maten kunt bestellen. Maar uiteindelijk heb ik een adres gevonden waar je snaren op maat kunt laten maken. Namelijk `Het Westen Techniek`, Kalkmarkt 1 in Amsterdam. Dit bedrijf maakt ronde snaren op bestelling. Daarbij moet je de lengte opgeven, dus niet een diameter. Een probleempje was wel hoeveel rek je moet rekenen. Ik heb 3% gerekend en dat paste goed. Vervolgens is de snaar per post toegestuurd. Hele correcte service en afhandeling.

Arjen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.