Hoi! ik wil mezelf even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik had al een berichtje geplaatst onder een forum waar ik mezelf in het kort voorgesteld heb, echter was het niet de juiste locatie om dergelijke berichten te plaatsen. Dus zodoende hier een klein berichtje in "de Kantine".

Ik ben sinds een paar dagen lid van woodworking.nl. Ik ben geregeld wat aan het lezen op internet om ideeën, tips en handigheidjes op te doen. Telkens kon ik niet lezen op dit forum, dus zodoende een account aangemaakt.
Ik ben ongeveer 4 jaar bezig met de hobby lepel snijden oftewel keukengerei/schaaltjes e.d. Ik heb mij inmiddels verdiept in diverse sloydknives, lepelmessen (hookknives/spoonknives) zelfgemaakte bank klemmen (shaving horse/ bench horse), haalmessen, spookschaven en diverse soorten avegaar. Het slijpen van mijn gereedschap doe ik met de hand (japanse slijpstenen en stroppen op leder met compound). Mocht je wat informatie willen, dan hoor ik dat graag en wil ik mijn opgedane kennis graag met jullie delen. In mijn bio staat een link naar mijn pinterest pagina, mocht je interesse hebben natuurlijk en evt om ideeën op te doen.
Ik zal geregeld een blik werpen op dit forum, want ik heb al gezien dat er heel veel interessante informatie op staat.
Ik gebruik de naam 't Lepelschuurke op dit forum. Ik heb mijn hobbyruimte namelijk deze naam gegeven.
t lepelschuurke.jpg


groetjes
Vanessa van 't Lepelschuurke
 
  • Leuk
Waarderingen: Sebasel

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.