Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Afscheids cadeau voor collega die vertrekt

Voor een collega die ander werk gaat doen een blijvende herinnering gemaakt.

Het werkstuk is van eik ( oude plank uit boekenkast van mijn ouders ) , de voet van prunus.
    Het deel prunus is een wortel die wij voor 2 jaar terug bij ons huis hebben uitgegraven.
    Hij maakte een hele rare Z vorm terwijl er niet iets was waar hij omheen zou moeten groeien.

De tekst en vorm eerst op papier getekend, daarna met carbonpapier op het eiken over gezet.
    Gaatjes geboord om met figuurzaag overal bij te kunnen komen.

De S en het deel onder VCNON stellen wegen voor. De strepen zijn uitgesneden.

Nu nog even in de tung- olie.

IMG_20200305_141321.jpgIMG_20200305_141339.jpg

IMG_20200305_141350.jpgIMG_20200305_141401.jpg

IMG_20200305_141429.jpg

Groet Edwin.

Mooi werkstuk.
    Blijft altijd iets bijzonders om zo'n persoonlijk kado te geven.

Groet Jos

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Prachtig. RWS, rijkswaterstaat?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Oosthoek Bekijk Berichten
    Prachtig. RWS, rijkswaterstaat?

Inderdaad Nico, bedankt.

Verkeerscentrale Noord-en Oost Nederland te Wolfheze,1 van de 5 die we hebben in Nederland..

Gr. Edwin

Leuk zo'n persoonlijk cadeau. En ook erg geslaagd uitgewerkt.

Wat ben jij toch productief, Edwin. Ik doe drie jaar over een project, jij hebt bijna iedere week iets nieuws af. Of zitten jullie bij de verkeerscentrale gewoon lekker te hobbyen de hele dag?

groet,
    Meron

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Kunst!

Zal ie blij mee zijn denk ik zo!

Bedankt Meron,

Het lijkt wel als of ik niets anders doe .
    Op ons werk hebben we helaas nog geen knutsel clubje maar ik kan het eens voorstellen hahahaha.
    Sinds ik een werkplaatsje heb kan ik veel productiever zijn. Ik laat alles liggen op moment dat ik moet stoppen.
    Pak het dan de volgende keer gewoon weer op en ga lekker verder.

Ik moet er alleen af en toe even aan denken om op te ruimen tussen door ( volgens mijn wederhelft mag dat wel wat vaker )

Er zijn nog zoveel ideeën van wat ik wil maken dat ik mogelijk niet genoeg heb aan 1 mensenleven.

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meron Bekijk Berichten
    Leuk zo'n persoonlijk cadeau. En ook erg geslaagd uitgewerkt.

Wat ben jij toch productief, Edwin. Ik doe drie jaar over een project, jij hebt bijna iedere week iets nieuws af. Of zitten jullie bij de verkeerscentrale gewoon lekker te hobbyen de hele dag?

groet,
    Meron
    - - - Updated - - -

Iedereen bedankt,

Ik hoop dat hij er eind van deze maand blij mee is.

GrEdwin

Forum Rechten