LISTA schuiven met geleiders

blackarmor

Actieve deelnemer
6 mrt 2014
189
2
kapelle op den bos Belgie
heb er wat te veel voor eigen gebruik .
dus diegenen die zelf een werkbank willen bouwen met ( bijna) onverwoestbare schuiven / lades en geen 175 € per schuif / lade willen betalen
deze zijn voor kast b x d = 717 x 725 mm maar zijn zeer gemakkelijk in te bouwen in zelfgebouwde of bestaande kasten in hout of metaal . ( ideaal met 30x30 profiel ) 66 breed inbouw en 70 diep .
systainer koffers passen er zijdelings per 2 ook in ( dus ook handing om een systainer rek te maken ) de 2u systainers passen volledig in de 15cm schuif

complete geleiders zijn meegeleverd .
7.5 cm heeft een maximum laadvermogen van 70 kg
15cm heeft een maximum laadvermogen van 200kg en heeft een 2 delige geleider .

2 soorten fronten
de oude met makkelijk verwijderbare handgreep , ideaal als je er een ander type wil opzetten .
nieuwe die moeilijker te verwijderen zijn maar makkelijker in gebruik zijn .

in algemeen zeer goede staat maar deze hebben gebruiksporen .
huidige nieuwprijs voor losse schuiven; 7.5 is 125 exc btw en 175 exc voor de 15cm .
wegen redelijk zwaar dus eventuele verzending is op pallet ( wegen tussen de 10 en 14kg per stuk )
verdeelschotten ook beschikbaar .
vraagprijs
40€ voor de 7.5
50€ voor de 15
10 7.5 voor 300 €
10 15 voor 400 € .
schuifverdeling voor 15€ 4 sleufwanden en 15 dwars schotten .
W4a5dTUEzA0KxeAxy4mbt4wzqlcT4PKFVENBBhZV3Nd

fotos

https://www.amazon.fr/photos/share/BXNqPHUuZUcuzfg64TZnezm7bsf3Q9mqqOYJSyKmqUl

voor de forumleden mogen die uiteraard wat goedkoper weg
voor diegenen die bv een complete werkbank willen in metaal en niet willen /kunnen lassen en bv zelf het bovenblad willen maken laat me iets weten
 
Laatst bewerkt:

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Mss ben ik de enige, maar ik moet een account aanmaken om de foto's te zien.

Mss prettiger om ze hier op het forum te plaatsen?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Mss ben ik de enige, maar ik moet een account aanmaken om de foto's te zien.

Mss prettiger om ze hier op het forum te plaatsen?

+1 Het is misschien ook verstandig om de omschrijving aan te passen. Bij schuiven denkt deze Hollander aan wat anders. Het merk zegt mij ook niets. Dat laatste kan ook mijn gebrek aan kennis zijn.:rolleyes:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.