KITY frees 626

Zéniël

Actieve deelnemer
30 sep 2016
94
4
brussels
Hallo,
er wordt mij een frees tafel Kity 626 aangeboden , maar de motor ontbreekt en er zijn geen frezen bij
Zijn die stukken nog ergens te vinden?

Tevens stellen ze mij een volledig COMBI van Kitty voor met 5 toepassingen. Wat mag dit kosten volgens jullie?
Die Combi blijkt ook veel plaats in te nemen, vermits de motot in het midden staat van de machines
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.073
414
Zo'n combi doet meestal ergens tussen de 500- en 1.000- euro in NL. Zo'n Kityfrees heeft denk ik gewoon een as van 30 mm. Motor kan in principe elke elektromotor zijn. Maar als je er alles bij moet zoeken en kopen is gratis zelfs niet heel aantrekkelijk.
 

Zéniël

Actieve deelnemer
30 sep 2016
94
4
brussels
Zijn er dan geen wisselstukken meer voor te vinden ?
Die combi (lintzaag, schaaf en van diktebank, gatboor en frees, slijpsteen + hoop accessoires) presenteren ze mij voor €1200
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.042
2.578
Als je er mee kan maken wat je wil en je hebt de poen, zou ik het gewoon kopen. Goede machines in het hobbysegment worden steeds zeldzamer, dus als je er over een paar jaar weer vanaf wil, hoef je weinig toe te geven. En als je het spul handiger neer wil zetten, kan je er af en toe een motortje bij kopen.
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.322
191
Gem. Winsum (Groningen)
Precies als Chevy zegt. Die motoren vormen geen probleem.
Ik heb zo''n combi met VVDbank ,cirkelzaag, langgatboor en freesbankje (toepie). Vier jaar geleden gekocht. Geheel stond op een zeer krakkemikkeige maar originele tafel; alle motoren erbij (een centrale motor en een extra). Alles werkend. Voor 300 euro. Ik vond dat toen duur maar prijzen zijn kennelijk gestegen.

Door allerlei omstandigheden heb ik er weinig/geen ervaring mee. Dus daar kan ik niets over zeggen.

mvg
Klaas
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Meeste combinaties die van kity aangeboden worden hebben een vlak/vandikte bank 635, deze op MP heeft een 636 wat 26 cm breed schaven is :) ik zou als de weerga een deal met de verkoper gaan sluiten Zeniel!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.