Afstellen beitels INCA 190.02 vlakvandiktebank?

alex from holland

Nieuw lid
26 nov 2010
21
1
Weet er iemand ergens een goede handleiding/video voor het monteren en afstellen van de beitels van een Inca 190.02 vlakvandiktebank. Is voor mij de eerste keer.😀

Heb op de website de originele handleiding al gedownload maar die is erg summier.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Het afstellen van de messen van een Inca is niet anders dan bij een andere vlak/vandiktebank, waardoor je de stappen uit het onderstaande filmpje kunt gebruiken.

 

alex from holland

Nieuw lid
26 nov 2010
21
1
Dank!!! Is nu gelukt en werkt prima.
Vandikte werkt echter nog niet zoals het hoort.
Het hout wordt bij dun schaven niet meegenomen door de transport wielen. Het transport zelf echter werkt wel goed. bij dun schaven moet ik het balkje er zelf doorheen drukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: J-violin

Kimbo

Nieuw lid
8 mrt 2017
19
0
Weet er iemand ergens een goede handleiding/video voor het monteren en afstellen van de beitels van een Inca 190.02 vlakvandiktebank. Is voor mij de eerste keer.😀

Heb op de website de originele handleiding al gedownload maar die is erg summier.

Hoi Alex, ik heb zelf ook groet moeite met het afstellen van de messen. Ik heb al verschillende methodes geprobeerd maar helaas steeds geen recht resultaat. Is het jou wel gelukt?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.