lintzaag bladen kopen

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Beste leden,

Mijn lintzagen voor mijn Makita lintzaag zijn inmiddels helemaal op, ik ben op zoek naar een winkel of bedrijf die kwalitatief goede lintzaag bladen verkoopt? Ik heb contact gehad met tuffsaw maar ze verzenden niet meer naar Nederland, ik kwam nog lintzagenopmaat.nl tegen maar verder geen duidelijk sites waarop te zien is wat voor je lintzaag je echt koopt. Heeft iemand nog goede tips? Ik hoor het graag.

met vriendelijke groet,

Lars
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Tuff Saws is de beste optie. Die leverden tijdelijk niet buiten de UK, maar nu weer wel (zie dit topic). Daar staan ook wat andere bedrijven/alternatieven in.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Ortha in Duitsland doet nier onder voor Tuff.
De röntgen RRR vallen ook prima.
Ze hebben ook andere linten en zijn ook niet duur.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Tuff Saws is de beste optie. Die leverden tijdelijk niet buiten de UK, maar nu weer wel (zie dit topic). Daar staan ook wat andere bedrijven/alternatieven in.

Bedankt voor de topic link, deze is lastig te vinden via de zoek functie!

Ik heb afgelopen dinsdag nog een email gekregen dat ze niet meer ''outside the uk'' leveren maar als je aangeeft dat je prive persoon bent en met paypal betaald misschien wel? tenminste dat lees ik in dat andere topic.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Ortha in Duitsland doet nier onder voor Tuff.
De röntgen RRR vallen ook prima.
Ze hebben ook andere linten en zijn ook niet duur.

Ik zie op de website van Röntgen enkel zaaglinten (incl de RRR) voor metaal. Mis ik iets?

Robert Röntgen ist einer der weltweit führenden Hersteller von Sägebändern und Sägeblättern für die Metallzerspanung. Die Grundlage für unseren Erfolg ist die hochwertige Qualität der Metallsägebänder durch über 100 Jahre Erfahrung, sowie das umfangreiche Lieferprogramm für Sägeaufgaben vom Standardmaterial bis hin zur Superlegierung.
 
Laatst bewerkt:

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
Ortha in Duitsland doet nier onder voor Tuff.
De röntgen RRR vallen ook prima.
Ze hebben ook andere linten en zijn ook niet duur.

Bedankt voor de reactie, de website van orta zie er in ieder geval goed uit. De prijs lijkt mij ook zeer redelijk. Bedankt!
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Ik zie op de website van Röntgen enkel zaaglinten (incl de RRR) voor metaal. Mis ik iets?

Robert Röntgen ist einer der weltweit führenden Hersteller von Sägebändern und Sägeblättern für die Metallzerspanung. Die Grundlage für unseren Erfolg ist die hochwertige Qualität der Metallsägebänder durch über 100 Jahre Erfahrung, sowie das umfangreiche Lieferprogramm für Sägeaufgaben vom Standardmaterial bis hin zur Superlegierung.

Deze kunnen prima hout zagen. Geen probleem!
 

Scirocco1

Actieve deelnemer
2 jan 2014
297
21
Hier ook besteld bij Houtdeler, volgende dag geleverd.
Kwaliteit van de linten moet nog blijken:rolleyes:
 

gandel69

Actieve deelnemer
6 apr 2008
401
10
Diepenveen
www.kekkek.nl
Ik heb een half jaar geleden linten besteld bij de door de topicstarter genoemde site: lintzagenopmaat. Zowel voor hout als voor metaal.
De houtvarianten zagen prima en hebben ook een goede stand-tijd.
Het metaallint heb ik niet veel gebruikt, het zagen gaat goed. Over de stand-tijd kan ik niks zeggen.
Ik ben erachter gekomen dat mijn lintzaag niet zo geschikt voor het zagen van metaal (draait veel te snel). Daarom heb ik een metaal bandzaag gekocht :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.