Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

lintzaag bladen kopen

Beste leden,

Mijn lintzagen voor mijn Makita lintzaag zijn inmiddels helemaal op, ik ben op zoek naar een winkel of bedrijf die kwalitatief goede lintzaag bladen verkoopt? Ik heb contact gehad met tuffsaw maar ze verzenden niet meer naar Nederland, ik kwam nog lintzagenopmaat.nl tegen maar verder geen duidelijk sites waarop te zien is wat voor je lintzaag je echt koopt. Heeft iemand nog goede tips? Ik hoor het graag.

met vriendelijke groet,

Lars
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Er staan al veel topics over dit onderwerp. Even de zoekfunctie gebruiken en je hebt zo een aantal opties gevonden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speculaasbrok Bekijk Berichten
    Er staan al veel topics over dit onderwerp. Even de zoekfunctie gebruiken en je hebt zo een aantal opties gevonden.
    ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kwam helaas geen opties tegen

Tuff Saws is de beste optie. Die leverden tijdelijk niet buiten de UK, maar nu weer wel (zie dit topic). Daar staan ook wat andere bedrijven/alternatieven in.

Ortha in Duitsland doet nier onder voor Tuff.
    De röntgen RRR vallen ook prima.
    Ze hebben ook andere linten en zijn ook niet duur.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Tuff Saws is de beste optie. Die leverden tijdelijk niet buiten de UK, maar nu weer wel (zie dit topic). Daar staan ook wat andere bedrijven/alternatieven in.
    Bedankt voor de topic link, deze is lastig te vinden via de zoek functie!

Ik heb afgelopen dinsdag nog een email gekregen dat ze niet meer ''outside the uk'' leveren maar als je aangeeft dat je prive persoon bent en met paypal betaald misschien wel? tenminste dat lees ik in dat andere topic.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door handig18 Bekijk Berichten
    Ik zie op de website van Röntgen enkel zaaglinten (incl de RRR) voor metaal. Mis ik iets?

Robert Röntgen ist einer der weltweit führenden Hersteller von Sägebändern und Sägeblättern für die Metallzerspanung. Die Grundlage für unseren Erfolg ist die hochwertige Qualität der Metallsägebänder durch über 100 Jahre Erfahrung, sowie das umfangreiche Lieferprogramm für Sägeaufgaben vom Standardmaterial bis hin zur Superlegierung.
    Laatst gewijzigd door L.N.; 27-02-20 om 15:38.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door handig18 Bekijk Berichten
    Bedankt voor de reactie, de website van orta zie er in ieder geval goed uit. De prijs lijkt mij ook zeer redelijk. Bedankt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Ik zie op de website van Röntgen enkel zaaglinten (incl de RRR) voor metaal. Mis ik iets?

Robert Röntgen ist einer der weltweit führenden Hersteller von Sägebändern und Sägeblättern für die Metallzerspanung. Die Grundlage für unseren Erfolg ist die hochwertige Qualität der Metallsägebänder durch über 100 Jahre Erfahrung, sowie das umfangreiche Lieferprogramm für Sägeaufgaben vom Standardmaterial bis hin zur Superlegierung.
    Deze kunnen prima hout zagen. Geen probleem!
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Werken prima voor hout!
    Bij mij echter minder voor metaal
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Forum Rechten