Eurogeleiders ladegeleider.nl ervaring?

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Hallo, ik vroeg me af of er iemand is die ervaring heeft met deze eurogeleiders van ladegeleider.nl : https://ladegeleider.nl/nl/eurogeleiders/g-128

Volledig uitrekbaar en op alle manieren bij te verstellen na montage. Lijkt dus een beetje op de Blum movento maar dan voor fors wat minder geld. Te mooi om waar te zijn?

Hoor graag de ervaringen.

Groet Rene
 

cymbaline

Nieuw lid
17 jun 2012
17
6
Hallo,

Ik ken die specifieke ladegeleiders niet, maar ik heb wel positieve ervaringen met die leverancier.
Ik heb de soft-closing geleiders, knoppen voor de deurtjes en laden en potscharnieren in mijn keuken hier ooit besteld.

Groet,

Wilbert
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Bedankt voor je antwoord. Altijd goed om te horen dat de webshop al betrouwbaar is. Misschien dat ik er gewoon een bestel en dan uitprobeer.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Persoonlijk gebruik ik altijd Blum. Perfect spul wat die gasten maken. Als ik scharnieren oid nodig heb ga ik altijd voor Blum.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Van die eurogeleiders heb ik 2 sets liggen met push to open die ik nog moet installeren in een kastje.
Nog niet geïnstalleerd omdat het kastje nog steeds gelakt moet worden, dus hoe ze werken met een lade erop weet ik nog niet.
 

Puff

Actieve deelnemer
30 apr 2018
380
71
Ik mis de synchronisatiestang bij die Eurogeleider?

Klopt dat?
Want dat zou inhouden dat je ze niet in al te brede lades moet zetten.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Ik denk dat de patenten op dat synchronisatie-systeem nog niet verlopen zijn. Je ziet trowuens ook nog geen alternatieven voor het servo-systeem van Blum. Wellicht ook om redenen van rechtsbescherming?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kumlaw

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Bedankt voor de links Bert hier kan ik ook wat mee.

@rjmulder kan je zo de kwaliteit een beetje beoordelen als je ze zo vast hebt? Voelt alles gewoon solide en ook de klik dingen onder de lade komen ook?

@ahk, klopt hun systeem is helemaal top ook met de mallen en markeer hulpjes die ze hebben!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.