Advies nieuwe schuur

Jasper298

Actieve deelnemer
26 mrt 2014
42
1
Malden
Hallo allemaal,

Naast mijn oude huis staat een vervallen schuur. Het is een stenen schuur zonder spouw, slechte betonnen vloer en rotte kozijnen en slecht dak vol met houtworm en boktor. Het beste is dus om deze plat te gooien en en nieuwe op te zetten.

De nieuwe schuur moet voorlopig vooral dienst gaan doen als hobby schuur maar in de toekomst moet hier een leuk recreatie huisje van gemaakt kunnen worden voor gasten (familie of B&B)

Nu ben ik iets heel gaafs tegen gekomen maar ik zoek eigenlijk bedrijven dit dit kunnen leveren of in elkaar kunnen zetten aangezien ik de schuur gebruik kan ik niet maanden zonder zitten. Zelf doen is nog steeds een optie, maar niet om al het hout zelf te gaan voorzien van pen-gat verbindingen enzo.

Het gaat om het volgende:
Schuur.JPG
Zoals dit voorbeeld kost helaas 27.500 euro.

De schuur is momenteel ongeveer 9X7meter met en nokhoogte van 6 a 6.5meter. Heeft vroeger dienst gedaan als stal voor kippen en varkens en als hooischuur.

Zijn er mensen met wat adviezen en bedrijven waar ik eens naar kan gaan kijken?

Alvast bedankt.

Groeten,

Jasper
 

Infinity

Actieve deelnemer
26 sep 2019
220
26
Twente
Haverloh uit alstätte als je uit het oosten vh land komt is een optie. Deze doen niet anders dan houten constructies maken.
 

Jasper298

Actieve deelnemer
26 mrt 2014
42
1
Malden
Bedankt voor de reacties. Ik ga me eens orienteren. Ik woon zelf in de buurt van Nijmegen, dus redelijk in het "oosten".
 

rsterj

Nieuw lid
23 jul 2015
1
0
Meer in het zuiden Elsen houtbouw in gemert of Smetsers houthandel in sint oedenrode
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.