Een goede houthandel gezocht

martijn76

Nieuw lid
17 apr 2016
4
0
Dit jaar moet het er eindelijk van komen, een schuur van 6x4 maken voor mijn motorhobby.
De basis ligt er, een betonnen bak waar momenteel een kas op staat.
Ik heb eea op papier gekrabbeld en zal dat ook delen, met alle vorderingen als ik eenmaal begin.
De eerste vraag is, waar kan je goed Douglas hout kopen? Hier op Westvoorne weet ik een houthandel te zitten, maar met een klein assortiment en veelal kromme balken.
Op het web staan er tientallen, maar ik heb geen idee wat een goed hout adres is. Ook op het forum gezocht, maar het houthandel topic is verouderd.
Wie helpt?
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ik wil geen reclame maken en zou een lokale handelaar proberen, maar als dat niet lukt...ik heb meerdere goede ervaringen met houthandelonline.nl
 

martijn76

Nieuw lid
17 apr 2016
4
0
Bedankt. Ik zie het meer als ervaring delen, maar als dit bezwaar geeft mag het ook via pb hoor.
 

antwerpenpjvan

Actieve deelnemer
9 jan 2017
221
102
Nijmegen
Dan wel opschieten. DeGouwe in Waddinxveen heeft opheffingsuitverkoop en is nog maar een paar weken open.
huurcontract is opgezegd, dus ze stoppen ermee.

staan ook nog paar oude machines, heel veel deuren en heeeel veel rest partijen hout. Maar moet maar net passen...
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ik heb ook wel douglas gekocht bij Pontmeyer, die heb je vast wel in de buurt...als je geschaafd hout neemt is het bijna altijd gedroogd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.