Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Beste Pieter

Bedankt voor de info en inderdaad heb net het boekje ontvangen.

Rainer we kunnen aan de bak .

Beste hvdb,

Op zaterdag 21 maart a.s. zal er in Venlo een houtdraaiersbijeenkomst in mijn werkplaats zijn. Je bent daarvoor hartelijk uitgenodigd. Je kunt daar vele houtdraaiers treffen uit de regio en contacten leggen.
    Het begint om ongeveer 10.00 uur.
    Adres: Schaapsdijkweg 49, 5913 PB in Venlo
    Overigens is iedereen hiervoor uitgenodigd die wil komen. Er is een 'programma' en voor de inwendige mens wordt gezorgd.

Groeten,

Jan

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Bedankt voor je bericht jan.

Ik heb het genoteerd en zal er dan ook zijn.

Mvgr hans vd beucken

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Beste Jan ik was benieuwd of volgende week die bijeenkomst door gaat in verband met het corona virus

Laatste Whatsapp-bericht van 11 maart van Jan zegt van wel. Ik, als ziekenhuiswerknemer, ben er niet.

Dag Mensen,

Mijn bijeenkomsten hebben meestal zo om de 40 bezoekers. Dit is ver onder de norm van 100. Tenzij er wat ernstig verandert gaat het gewoon door. Het is ieders persoonlijke afweging of hij komt of niet.

Jan

Beste mensen,

Een aanvulling op mijn laatste bericht. Hoewel we in Nederland nog wat kunnen organiseren is de situatie in Belgie en Duitsland (75% van de bezoekers) geheel anders. Die kunnen eigenlijk niet komen. Vandaar dat ik de bijeenkomst afzeg. Wanneer er toch iemand zaterdagochtend voor de deur staat, krijgt ie natuurlijk koffie met een koekje erbij (:-)

groeten,

Jan

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Hoi Jan

Bedankt voor je bericht.
    Aan de ene kant wel jammer maar uiteraard begrijpelijk.

Hopelijk dat het corona virus binnenkort wordt bedwongen en dat we weer ons normale ding kunnen gaan doen.

Mocht je tegen die tijd weer een bijeenkomst willen organiseren dan zal ik graag van de partij zijn.

Ik ben bereikbaar op 0641501283 of hansvdbeucken@gmail.com

Forum Rechten