houtdraaiers gezocht in Noord Limburg

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Beste Mensen

Ik was nieuwsgierig of er ook een afdeling houtdraaiers in de regio Noord Limburg zit. Venlo - Weert - Venray - Roermond.
Ik zal hier graag eens in contact mee opnemen.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Er is helaas geen afdeling van RADIUS in die buurt. Het bestuur van RADIUS wil wel graag meewerken aan de oprichting ervan.
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Hoi Peaty

Ik heb net het lidmaatschap ingevuld, dus dat is al begin.

Ik heb geen idee of er mensen in noord limburg zijn die bij die afdeling willen komen.
ik zelf uiteraard wel.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Laat belangstellenden zich maar melden bij mij of de secretaris van RADIUS. Als er interesse is kunnen we wel ergens een keer een bijeenkomst organiseren.
Overigens ben ik zelf geboren en opgegroeid in die regio, nl in Reuver, maar woon inmiddels al 40 jaar in Enkhuizen.
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Bedankt voor de reactie

Ik heb gisteren nogmaals een mail naar radius gestuurd in verband met een lidmaatschap want ik denk dat er iets is mis gegaan.
Ik heb trouwens aangegeven dat ik wel het initiatief willen nemen om een afdeling te starten voor iedereen in de buurt van noord limburg.

Alleen geen idee wat een afdeling doet.
Dus als je interesse hebt. Laat het even weten.
 
Bedankt voor de reactie

Ik heb gisteren nogmaals een mail naar radius gestuurd in verband met een lidmaatschap want ik denk dat er iets is mis gegaan.
Ik heb trouwens aangegeven dat ik wel het initiatief willen nemen om een afdeling te starten voor iedereen in de buurt van noord limburg.

Alleen geen idee wat een afdeling doet.
Dus als je interesse hebt. Laat het even weten.

Om een indruk te krijgen, kijk eens voor info op https://houtdraaienhaarlemmermeer.weebly.com
 

Rainer Bucken

Actieve deelnemer
Bedankt voor de reactie

Ik heb gisteren nogmaals een mail naar radius gestuurd in verband met een lidmaatschap want ik denk dat er iets is mis gegaan.
Ik heb trouwens aangegeven dat ik wel het initiatief willen nemen om een afdeling te starten voor iedereen in de buurt van noord limburg.

Alleen geen idee wat een afdeling doet.
Dus als je interesse hebt. Laat het even weten.

Ik heb interesse.

Groet,
Rainer
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Bedankt voor de reactie

Ik heb gisteren nogmaals een mail naar radius gestuurd in verband met een lidmaatschap want ik denk dat er iets is mis gegaan.
Ik heb trouwens aangegeven dat ik wel het initiatief willen nemen om een afdeling te starten voor iedereen in de buurt van noord limburg.

Alleen geen idee wat een afdeling doet.
Dus als je interesse hebt. Laat het even weten.

Je aanmelding als lid is binnen gekomen bij de ledenadministratie. In het betreffende gebied wonen 12 RADIUS-leden. De secretaris zal deze aanschrijven. In het kader van de AVG kunnen we deze gegevens niet zomaar publiceren of beschikbaar stellen.
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Beste Pieter

Bedankt voor de info en inderdaad heb net het boekje ontvangen.

Rainer we kunnen aan de bak .:eek:
 

Jan Hovens

Nieuw lid
21 sep 2014
18
0
Beste hvdb,

Op zaterdag 21 maart a.s. zal er in Venlo een houtdraaiersbijeenkomst in mijn werkplaats zijn. Je bent daarvoor hartelijk uitgenodigd. Je kunt daar vele houtdraaiers treffen uit de regio en contacten leggen.
Het begint om ongeveer 10.00 uur.
Adres: Schaapsdijkweg 49, 5913 PB in Venlo
Overigens is iedereen hiervoor uitgenodigd die wil komen. Er is een 'programma' en voor de inwendige mens wordt gezorgd.

Groeten,

Jan
 

Jan Hovens

Nieuw lid
21 sep 2014
18
0
Dag Mensen,

Mijn bijeenkomsten hebben meestal zo om de 40 bezoekers. Dit is ver onder de norm van 100. Tenzij er wat ernstig verandert gaat het gewoon door. Het is ieders persoonlijke afweging of hij komt of niet.


Jan
 

Jan Hovens

Nieuw lid
21 sep 2014
18
0
Beste mensen,

Een aanvulling op mijn laatste bericht. Hoewel we in Nederland nog wat kunnen organiseren is de situatie in Belgie en Duitsland (75% van de bezoekers) geheel anders. Die kunnen eigenlijk niet komen. Vandaar dat ik de bijeenkomst afzeg. Wanneer er toch iemand zaterdagochtend voor de deur staat, krijgt ie natuurlijk koffie met een koekje erbij :)-)

groeten,

Jan
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Hoi Jan

Bedankt voor je bericht.
Aan de ene kant wel jammer maar uiteraard begrijpelijk.

Hopelijk dat het corona virus binnenkort wordt bedwongen en dat we weer ons normale ding kunnen gaan doen.

Mocht je tegen die tijd weer een bijeenkomst willen organiseren dan zal ik graag van de partij zijn.

Ik ben bereikbaar op 0641501283 of hansvdbeucken@gmail.com
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.