Nieuw Oud

RIRE17

Nieuw lid
19 feb 2020
20
0
Dordrecht
Hallo allemaal,

Ik ben net lid van dit forum geworden omdat ik door diverse mensen op dit forum gewezen werd. Ik ben benieuwd.

Wat kort over mijzelf.
Zoals de titel al aangeeft ben ik een oude houtbewerker van nog net geen 60. Ik doe het omdat ik houtbewerking in mijn eigen tijd kan doen en ik door mijn gezondheid (beroepsziekte) niet meer mag werken. Ik vind het een ongelooflijk leuke hobby voor mij en heb door anderen te zien en gewoon uit proberen al heel wat technieken onder de knie. Ik maak soms keukens, tafels, Keepsake boxen en van alles en nog wat. Hout is mooi en fijn om mee te werken al kan je zo nu en dan het wel vervloeken als er op het laatste moment toch nog iets mis gaat of er een splinter hout af komt waar het nou net niet moest.

In ieder geval, leuk om hier te zijn en vragen mag maar je hebt geen garantie dat ik het antwoord weet. 😉

Groet,

Rinus
 
Laatst bewerkt:

EwSa

Actieve deelnemer
13 jan 2019
109
10
Hi Rinus,

Leuk dat je er bent! Welkom! :)

Leuk om bij je thuis geweest te zijn. Ik zal het verslag van mijn werkbank maken hier op het forum plaatsen.

Groet, Sander
 

RIRE17

Nieuw lid
19 feb 2020
20
0
Dordrecht
Hi Rinus,

Leuk dat je er bent! Welkom! :)

Leuk om bij je thuis geweest te zijn. Ik zal het verslag van mijn werkbank maken hier op het forum plaatsen.

Groet, Sander

Hey Sander,

Je bent altijd welkom als je in de buurt bent. Ik ben echt benieuwd naar je werkplaats met alle mooie gereedschappen.

Groet,

Rinus
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.