Elektra Beckum KGT 500 zaagtafel te koop, bieden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Na het overlijden van mijn vader ben ik zijn kelder aan het opruimen.
Er staat al jaren een Elektra Beckum KGT 500.
Deze is gebruikt bij een verbouwing 20 jaar geleden en heeft sindsdien niet gelopen.
Ik vermoed dat mijn vader deze nieuw heeft gekocht destijds.

De kelder is kurkdroog en ik heb de machine laten lopen.
Klinkt heel goed. (Video hiervan kan ik op verzoek aan een mailadres sturen, of via een gedeelde link.)
Alles ziet er goed uit verder. Spouwmes zit erbij.

Zaagblad zal wel bot zijn vermoed ik.
Het is best een zware machine en ik heb zelf al een mooi zaag, dus ik heb besloten er niet mee te gaan blijven sjouwen.

Ik heb niet zo'n goed idee van de huidige waarde, dus ik zou graag jullie schatting van een nette prijs horen.
En wie geïnteresseerd is kan natuurlijk bieden.

Afhalen in Den Haag. Als het uitkomt breng ik de zaag wel even langs.

Groeten
Willem

(Sorry voor eventuele nekklachten, maar ik weet niet hoe ik de foto's kan draaien...)

IMG_7145.jpg
IMG_7146.jpgIMG_7147.jpgIMG_7148.jpgIMG_7149.jpgIMG_7150.jpgIMG_7151.jpg
 
Laatst bewerkt:

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Heb wel interesse wat is de vraagprijs ?

Beste YGOR, zoals ik al schreef:
"Ik heb niet zo'n goed idee van de huidige waarde, dus ik zou graag jullie schatting van een nette prijs horen.
En wie geïnteresseerd is kan natuurlijk bieden."

Dat bedoel ik niet flauw, maar ik heb geen idee wat een redelijke vraagprijs is in dit geval.
Ik hoop dat forumleden me een beetje op weg willen helpen, zodat ik straks weet wat ik wel of niet als bod wil accepteren.
Zou jij een bod willen doen?

Groet,
Willem
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Die EB in een flip- of klapzaag. Oftewel een zaagtafel en afkortzaag in een en dat maakt de waarde wat hoger. Ik denk dat €200-€250 reëel is. Maar die waarde klopt alleen als het spouwmes erbij zit en die zie ik niet op de foto's.

elektra-beckum-kgt500-profiline-flip-flop-zaagtafeltafel-en-afkortzaag_8486_3.jpg


elektra-beckum-kgt500-profiline-flip-flop-zaagtafeltafel-en-afkortzaag_8486_8.jpg
 

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
op img_7249 (de 5e foto) zie ik een spouwmes zitten (verborgen tegen de zijkant van de zaagkap)
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
Dit is echt wel zo’n klassieker
Nog van het type niet kapot te krijgen
Mooi rustig lopend motortje
Maar ja alleen het gewicht
Het is bedoeld als mobiele zaag
Maar in de praktijk is het toch aan te raden hem met zijn tweeën te tillen
Succes met de verkoop
 

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Dank voor de input. Nog wat aanvullingen:

-Het spouwmes zit er in inderdaad bij. Het is bevestigd onder aan de machine en lijkt ongebruikt.
-Zoals @Leroy zegt loopt motor prachtig stil en rustig.

Ik vraag er €290,- voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.