Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

publicatie excentrisch theelicht

Misschien wel leuk om ook eens te maken.
    Voor het Duitse houtdraaiersblad http://www.drechslermagazin.net heb ik een handleiding in foto's gemaakt hoe je zonder ingewikkelde hulpstukken een excentrisch theelicht of doosjes kunt maken. Misschien moet je de foto iets groter maken om het goed te lezen.
    In ieder geval succes. En graag een foto daarvan voor dit forum.
    vr.gr. Jan Pranger.

Attached files

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: publicatie excentrisch theelicht

Sehr gut herr Pranger!! Je timmert enorm aan de weg met je draaiwerk en alle bijbehorende zaken. Expositie's , lessen, algehele promotie van de houtkunst en ook nog een bron van inspiratie zijn. Erg knap hoe je dit allemaal weet te combineren.

ik probeer de bladzijde te lezen maar het wordt zeer onduidelijk als ik deze vergroot.

Ja bij mij lukt het ook niet om het duidelijk leesbaar te vergroten, jammer.

Helaas ben ik ook niet een vergrootwonder. Misschien kan een van de forumleden uitkomst bieden. Kun je hem misschien zelf opslaan en dan in detail bekijken?????
    Wie weet hoe verder??
    vr.gr. Jan Pranger.

dat heb ik gisteren ook geprobeerd maar het blijven vlekken.
    En die kan ik niet lezen.

Je zou de foto groter moeten opslaan waardoor er meer info opstaat.
    Dan kunnen we de foto tekst ook lezen.

Hallo Primera/Ad.
    Om de blz te kunnen uploaden moest ik hem eerst scannen en verkleinen anders "pakt" dit forum hem niet.
    Ga je hem nu vergroten dan zal alles wel vaag worden begrijp ik.
    Bij belangstelling zal ik proberen de foto's apart te plaatsen met begeleidende tekst.
    vr.gr. Jan Pranger.

Hoi Jan,

ik was even iets sneller met opslaan, dan met verder lezen, dus ik las iets te laat dat hij te klein was. Ook hier net iets te klein om hem te kunnen lezen, maar ik ben wel geinteresseerd wat je erbij gezet hebt.
    Heb je de teksten zelf nog? Misschien kan je die met nummertjes gewoon posten? (of korte samenvatting). De foto's zelf zijn redelijk goed te zien, ben benieuwd wat erbij staat.

Forum Rechten