Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Door scha en schande leer je dat verzekeringen bandieten zijn.

Tegenwoordig is mijn gereedschap apart verzekerd.
    Tegenwoordig rij ik ook dikwijls rond met lasgas, ook dat is te melden aan verzekering.

Verzekeringen zijn bandieten. Alles moet bijna apart of gemeld worden.

Maar als er iets gebeurd en je bent niet correct verzekerd, dan heb je daar spijt van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mk23 Bekijk Berichten
    Op de polis van mijn inboedel verzekering heb ik een paar "aantekeningen" laten maken om zaken, die niet standaard zijn, te laten verzekeren. Kostte me toen alleen een telefoontje en had geen invloed op de kosten van de verzekering. De meeste polissen dekken de inboedel op basis van de taxatiewaarde van de woning en daar zit meestal genoeg marge inom dit soort zaken mee te laten verzekeren.
    EDIT: na het lezen van de polisvoorwaarden en bevestiging van CB: gereedschap is niet "diefstal gevoelig" en valt onder de normale inboedelverzekekering, ook al staat het in de garage. Voor eventuele vergoeding is het belangrijk bonnen te hebben, en een lijst wat je had.
    Door jou schrijven begon ik te twijfelen en heb de polis opgeslagen. Volgens mijn nieuwe polis van dit jaar is, gelukkig, mijn gereedschap wel verzekerd wanneer deze in de schuur of garage bevindt. Vorig jaar, de oude polis, daar was ik juist niet voor verzekerd.
    Hoe het keert of went met het uitkeren van de verzekering, je verlies er altijd op. De afschrijvingen zijn fors, waardoor je maar weinig van terug ziet.

Ben momenteel nog met de verzekering bezig en hebt alle het gereedschap uit de huurgarage gehaald en opgeslagen in mijn eigen garage opgeslagen daar zitten 2 elektrische deuren in die ze niet zo open kunnen krijgen.

Forum Rechten