Een belg stelt zich voor

mawil

Nieuw lid
18 jun 2012
13
3
Hallo iedereen,

Na al een aantal jaren al veel te hebben geleerd van dit forum besloot ik om mijn eigen ook maar even voor te stellen en meer mee bij te dragen.
Mijn dagelijks job is aan een buro en ik wou eens iets met mijn handen gaan doen, dus ben ik in avondschool voor schrijnwerker gaan studeren. Na dit succesvol te hebben afgerond probeer ik nu thuis ook wat spullen te maken, zowel met plaatmateriaal als massief. Soms komt er iets bruikbaars uit, soms is het brandhout :)

Meestal zijn dit zaken voor in huis, wat tijdens onze verbouwing wel van pas komt. Door deze verbouwing aan ons huis heb ik het geluk om nu een werkplaats van meer dan 50m2 te beschikking te hebben. Die ben ik nu vollop aan het inrichten, wat wel wat tijd in beslag neemt!

groeten uit België !
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Welkom mawil! Foto’s willen we zien en de verhalen erbij willen we horen;). Dus....we zijn niet nieuwsgierig.....maar weten graag alles. Ervaringen delen is de grote kracht van dit forum.
 

markb

Actieve deelnemer
31 aug 2015
43
1
Welkom. Ik ben ook altijd zeer nieuwsschierig hoe de werkplaats van anderen eruit zien.
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Welkom.Ik zie hier liever meer bouwverslagen van werkstukken,dan van werkplaatsen die heb ik hier onderhand al genoeg gezien.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.