Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 38
    Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Ik hem mijne 10xc nu 6 jaar en had dit met het originele blad ook. Zet er maar een ander blad op (iets fatsoenlijks) Feud is perfect. En als je de Bosch zaagbladen maar “made in Italy” neemt .. heb je een Freud. (Freud fabriek in Italie is van Bosch) De chinese bladen die standaard meegeleverd worden is echt oud ijzer.
    Ps: ik heb toen op de Bosch forum in Duitsland mijne review gegeven en dit was een van mijn opmerkingen.
    Tot nu toe gene dag spijt van deze machine.
    Wat ik wel doe, is om de 4-5 maanden de motor eens doorblazen met perslucht, dit is altijd goed voor de koolborstels.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tympy Bekijk Berichten
    @Nyckle wat had jij voor dingetje?
    Ik denk hier.
    https://www.bosch-professional.com/n...vice/garantie/

Scrol helemaal naar onderen, naar registreren.
    Laatst gewijzigd door nyckle; 14-02-20 om 21:05.

Hallo Nyckl,
    Bedankt het registreren is gelukt.
    groet Wim.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim van de Hoorn Bekijk Berichten
    Hallo Nyckl,
    Bedankt het registreren is gelukt.
    groet Wim.
    Geen dank.
    Ik moest wel even zoeken, maar ik weet nu ook weer hoe ik de registratie moet vinden en meteen de geregistreerde gereedschappen.

De zaag gister binnen gekregen , hij maakte verschrikkelijk lawaai als ik hem aanzette ik heb er een zaagblad van goede kwaliteit opgezet en het is over. ik heb het chinese stuk blik in de container gegooid. onbegrijpelijk dat Bosch er zo'n zaagblad op laat zetten.

Er is ook een app van bosch pro, werkt perfect met registreren, al je machines in 1 overzicht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim van de Hoorn Bekijk Berichten
    De zaag gister binnen gekregen , hij maakte verschrikkelijk lawaai als ik hem aanzette ik heb er een zaagblad van goede kwaliteit opgezet en het is over. ik heb het chinese stuk blik in de container gegooid. onbegrijpelijk dat Bosch er zo'n zaagblad op laat zetten.
    Ok, maandag eens kijken voor een degelijk zaagblad bij de lokale ijzerwaren handelaar, denk dat ze vooral CMT hebben. To be continued.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starf Bekijk Berichten
    Ok, maandag eens kijken voor een degelijk zaagblad bij de lokale ijzerwaren handelaar, denk dat ze vooral CMT hebben. To be continued.
    Vergeet niet: "een auto moet inlopen". Waarom een zaag niet?

Mijn zaag begon ook met veel lawaai. Ik zou zeggen even door proberen.

Ik vind het geluid niet echt raar. Ik heb meerdere gereedschappen die een geluid maken wat hierop lijkt bij het aanzetten van de machine (mijn sleuvenzaag van Eibenstock bijvoorbeeld), is het niet gewoon van de soft start? Als de zaag eenmaal loopt zou het wel weg moeten zijn.

Ik heb gereedschap wat meer lawaai maakt.
    Ik vrees vooral de frees. :-)

Forum Rechten