Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Unhappy gts 10 xc (van ibood) aangekomen, storend geluid als hij opstart en draait

Je kan het hier duidelijk horen:

https://www.youtube.com/watch?v=XwuCGsEdCUs

Het lijkt enorm te rammelen als je de machine aan zet en ook als hij aan staat klinkt hij niet gezond.
    Alles binnenin lijkt vast te zitten, spouwmes etc, het komt precies net van de motor. Zowel 90 graden als in een hoek.

Ongetwijfeld ben ik hier op het forum niet de enige die deze machine besteld heeft, hoe is het bij jullie?

Gegroet

Edit: net wat beter gekeken, het komt uit het motorblok, kan er iemand anders een filmpje maken van zijn geluid? Dank je!
    Laatst gewijzigd door starf; 13-02-20 om 17:16. Reden: Toevoeging onderaan

Gewoon in doos duwen en terug sturen.

Blok tempex eruit gehaald ?
    Groeten, Eric

Niks aan de hand volgens mij, als je hem door laat lopen wordt het minder Bij mij het zelfde en ik heb het idee dat het na een x periode minder wordt
    Laatst gewijzigd door Nova; 13-02-20 om 19:37.
    Groeten, Eric

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nova Bekijk Berichten
    Blok tempex eruit gehaald ?
    Jep

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Gewoon in doos duwen en terug sturen.
    Dan heb ik nog geen zaag... Vervanging (swap) door Bosch lijkt me eerder wat.
    Of toch een paar honderdjes bijleggen voor de DeWalt.

Struin YouTube af en luister, kijk ook op YouTube naar Nachdenksport dan kom je het zelfde geluid tegen.
    Groeten, Eric

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Mja, ik hoor ook niet echt wat geks hoor.

Het is en blijft een bouwzaag he, mijn mafell erika 85 liep beduidend stiller maar die kostte 2500 euro.

Ik heb de gts10 een keer gehuurd voor wat werk en vond hem toen ook al erg luid.

Masr bij twijfel inderdaad, ding terug onder wet kopen op afstand als je de boel niet vertrouwd
    Laatst gewijzigd door MaartenS; 13-02-20 om 21:41.

Nova heeft gelijk, ze hebben het allemaal. YT en forums staan er vol van, het vibreren probleem. Geen oplossing voor, is een design fout imo. Dit gaat me blijven irriteren telkens hij aan gaat, plus het toestel heeft nog uren werk nodig voordat hij wat fatsoenlijk ingesteld is, geleider is ook onstabiel. Doos in en terug! Bedankt allemaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starf Bekijk Berichten
    Nova heeft gelijk, ze hebben het allemaal. YT en forums staan er vol van, het vibreren probleem. Geen oplossing voor, is een design fout imo. Dit gaat me blijven irriteren telkens hij aan gaat, plus het toestel heeft nog uren werk nodig voordat hij wat fatsoenlijk ingesteld is, geleider is ook onstabiel. Doos in en terug! Bedankt allemaal.
    Het probleem van het vibreren speelt niet op dit type maar op de Bosch GTS 635-216 het geleider probleem is ook een fluitje van een cent .
    Ik heb ook op het punt gestaan om hem terug te sturen maar achteraf blij dat ik hem heb gehouden heb er een Freud zaagblad in gezet en ben zeer tevreden met deze machine en zeker voor de prijs.
    Groeten, Eric

Forum Rechten