Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Lamello Classic X in Syst aan 345€ : te mooi om waar te zijn ?

op Amazon.de staat de Classic X (Lamello 101600DSOM) te koop aan 345€, kan dit ?
    de verkoper heeft betrouwbare beoordelingen en valt ook onder Amazon's buyer protection.

Vergelijkbaar leveringsomvang vindt je op oa Toolnation en Klium is maar aan ca. 530€

waar is de catch ? Iemand enig idee ?

Er gaan bij mij zo 1,2,3 geen alarmbellen af als ik die advertentie bekijk.

Het bedrijf heeft een facebook pagina
    https://nl-nl.facebook.com/pages/cat...2780280504956/

zelfde adres als op amazon staat.

en op ebay vind ik ze ook

advertenties
    https://www.ebay.de/str/azcarstyling

shop met 5000 x postief, 11 x negatiev beoordeling
    https://www.ebay.de/usr/azcarstyling

negative feedback:
    https://www.ebay.de/fdbk/feedback_pr...ATIVE&limit=25

gezeik over een week wachten, luchtverfrissers die stinken maar ook wat kapotte zaken on ontvangst. Ddeze negatieve shopreviews zijn altijd wel lastig om in te schatten.

Amazon heeft de laatste tijd (ook) last dat accounts worden gehacked..... en dit is een duidelijk voorbeeld van zo'n account. Niet doen dus.

Duidelijke indicatoren zijn dat een bedrijf primair in een andere bedrijfstak bezig is dan het artikel dat nu ineens een 25% onder de reguliere prijs wordt aangeboden. En een andere is dat er bij de bedrijfsomschrijving staat dat er eerst contact moet worden opgenomen via een vaag e-mail adres voor bestelling. De truc is dan om mensen te bewegen buiten Amazon om te laten overmaken door nog wat korting aan te bieden.

En logisch dat ze dan partners kiezen met een goede score :-). Meestal is de advertentie na een dag of 2 wel weg.... ze proberen er wat aan te doen. De e-mail omschrijving heeft Amazon al verwijderd zie ik, de advertenties zullen wel snel volgen.
    En een andere indicator is dat er in hun "etalage" een flink aantal populaire artikelen staan met bodemprijzen die niet horen bij hun reguliere business zoals schermen, laptops, roeiers en koffie automaten. Allemaal dingen waar vraag naar is.
    Laatst gewijzigd door GH1; 13-02-20 om 08:13.

Ik ben wel nieuwsgierig waarom dit niet aan te raden is, het valt onder de kopersbescherming van Amazon, je loopt dan toch geen financieel risico. Sommig gereedschap koop ik wel via Amazon.de, meestal niet elektrisch.

Zelf zou ik het met oog op garantie en service niet doen, maar als financiën de belangrijkste drijfveer is om hier te kopen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GH1 Bekijk Berichten
    Amazon heeft de laatste tijd (ook) last dat accounts worden gehacked..... en dit is een duidelijk voorbeeld van zo'n account. Niet doen dus.

Duidelijke indicatoren zijn dat een bedrijf primair in een andere bedrijfstak bezig is dan het artikel dat nu ineens een 25% onder de reguliere prijs wordt aangeboden. En een andere is dat er bij de bedrijfsomschrijving staat dat er eerst contact moet worden opgenomen via een vaag e-mail adres voor bestelling. De truc is dan om mensen te bewegen buiten Amazon om te laten overmaken door nog wat korting aan te bieden.

En logisch dat ze dan partners kiezen met een goede score :-). Meestal is de advertentie na een dag of 2 wel weg.... ze proberen er wat aan te doen. De e-mail omschrijving heeft Amazon al verwijderd zie ik, de advertenties zullen wel snel volgen.
    En een andere indicator is dat er in hun "etalage" een flink aantal populaire artikelen staan met bodemprijzen die niet horen bij hun reguliere business zoals schermen, laptops, roeiers en koffie automaten. Allemaal dingen waar vraag naar is.
    Hoi, dat een zaak wat nevenactiviteiten heeft daar kijk ik niet zo heel erg van van op. Ik kom beroepsmatig bij heel veel bedrijven over de vloer en ze doen soms de meest gekke dingen ernaast.

De laatste was een zinkwerker, dus aluminium en zinken dakgoten en die had er een handeltje Tanos systainers naast.

Waar zie je zo staan dat je eerst contact moet opnemen? kun je dat even in een screesnhot ofzo aanwijzen, ik zi ehet niet staan.

Ik kan die lamello zo in mijn winkelwagen gooien en doorklikken, dan moet ik daarna inloggen op Amazon, en dat is wat lastig zonder account ;-)

En mijn advies is bij zulke twijfel om gewoon in je beste steenkolenduits die lui op te bellen en te vragen of zijn die echt verkopen, makkelijker kan ik het niet maken.

0F1F63CB-CE88-40D4-B225-5CA6E530B5D3.jpg

nu staat de tekst niet meer bij de originele verkoper, een 2de verkoopt nu aan paar euro meer maar heeft de identieke tekst staan
    Laatst gewijzigd door Charel09; 13-02-20 om 12:50.

maar in jouw plaatje zie ik pythonking staan en niet die AZ Carstyling.

bij AZ Carstyling stond identiek dezelfde tekst maar is in de laatste uren verwijderd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charel09 Bekijk Berichten
    bij AZ Carstyling stond identiek dezelfde tekst maar is in de laatste uren verwijderd
    ow okay, dat heb ik ik niet gezien inderdaad.

dan zit er maar 1 ding op en die toko bellen als iemand twijfelt. Dan hoor je vanzelf of ze die lamello's hebben of dat ze inderdaad gehacked waren en dit spul dus niet bij hun te krijgen is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Bekijk Berichten
    ow okay, dat heb ik ik niet gezien inderdaad.

dan zit er maar 1 ding op en die toko bellen als iemand twijfelt. Dan hoor je vanzelf of ze die lamello's hebben of dat ze inderdaad gehacked waren en dit spul dus niet bij hun te krijgen is.
    Een advertentie die te mooi is om waar te zijn, snel weg is, terug komt onder een andere naam, dan kun je toch op je klompen aanvoelen dat het ook echt te mooi is om waar te zijn?

Forum Rechten