website Dieter Schmidt

Sjoerd

Actieve deelnemer
23 dec 2010
100
1
Ah, dat is het inderdaad. De Duitse versie werkt hier prima en lekker snel.

Goede gelegenheid om aan je Duits te gaan werken! :D
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
@ armadaman , wat zijn op de 2de foto die 2 voorwerpen die helemaal bovenaan tegen de muur hangen ? zijn dit ook zagen ?
ik moet eerlijk zeggen dat ik die japanse zagen nog nooit gezien of van gehoord had sinds ik op dit forum belande :oops: ik ga er mij wel eens ééntje aanschaffen in de toekomst want ben benieuwd hoe handig dit werkt .

grts
ruben
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Dat zijn ook zagen ja, de naam van de linker weet ik niet, maar de rechter heet een 'whaleback', of op z'n Japans; Mae biki oga.
image.aspx
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ik heb vanmiddag even een mailtje gestuurd ingeval ze nog niet doorhadden dat de engelstalige site vrijwel plat lag. Ik kreeg als antwoord dat ze last hebben van een DDOS-attack, zeg maar Koninginnedag in Amsterdam maar dan op een webserver. Er wordt aan gewerkt.

Arthur
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
ArtHarg zei:
Ik kreeg als antwoord dat ze last hebben van een DDOS-attack, zeg maar Koninginnedag in Amsterdam maar dan op een webserver. Er wordt aan gewerkt.

Arthur

Nah wat is dat nou weer voor een onzin? Wat is het nut van een site platbombarderen die houtbewerkings gereedschap verkoopt??? Snap ik niets van, een verveelde hacker of boze klant? :x
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Of criminelen die DS proberen af te persen met "betalen of anders leggen we je server plat". Of het heeft helemaal niks met DS te maken: het kan dat de Engelstalige site draait op dezelfde fysieke server als een andere site die onder vuur ligt.

Arthur
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
monkeyfreek zei:
@ armadaman , wat zijn op de 2de foto die 2 voorwerpen die helemaal bovenaan tegen de muur hangen ? zijn dit ook zagen ?
ik moet eerlijk zeggen dat ik die japanse zagen nog nooit gezien of van gehoord had sinds ik op dit forum belande :oops: ik ga er mij wel eens ééntje aanschaffen in de toekomst want ben benieuwd hoe handig dit werkt .

grts
ruben

Hoi Ruben

Op de 2e foto hangen alle Japanse zagen aan de muur. Ik heb me er niet echt in verdiept want ik kwam voor een paar bank klemmen. Ik heb er wel een Neo cut trekzaag gekocht. En vooral flink lopen kwijlen in de winkel. Hoewel die helemaal niet groot is trouwens. mijn woonkamer is groter, maar ja daar is ook geen gereedschap te koop. Voor Japans gereedschap moet je eens een mail naar Pepijn sturen. Onze Japan kenner op het forum, hij heeft ergens een linkje voor je naar een Nederlandse handelaar.

Hartelijke groet Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.