Werkbank

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
WEEKENDPRIJSJE 125 euro voor het geheel inclusief castors dus


Te koop daar ik de ruimte niet meer heb ivm aankoop metaaldraaibank

Het blad is 7,5 cm dik massief multiplex, oftewel onverwoestbaar
Onderkant is 4 cm dik massief multiplex
100 cm hoog, 53 cm breed en 153 cm lang

Handig bankschroefje aan de zijkant

Op het bovenblad zat een opening waar mijn freesmachine aanhing, wel dichtgemaakt, maar niet volledig vlak, ik nog wel een nieuw blad voor er bovenop te maken, dan is je blad nog dikker/sterker en glad en kun je hem zelf mooi afwerken. Of je hangt je eigen freesmachine er in natuurlijk

ik zou er graag 100 euro voor hebben met de bankschroef ( heet anders maar kan er niet op komen ) er bij

voor een meerprijs van 50 euro heb ik er ook nog een set castors bij, werkbank stukje omhoog, verplaatsen en weer laten zakken, zijn nog zgan, gekocht bij axeminster zie foto en link, totaal dus 150 euro

https://www.axminster.co.uk/axminster-workbench-castors-507151











 
Laatst bewerkt:

RaymondvW

Actieve deelnemer
4 aug 2016
26
2
Waar af te halen?
Ik zou die wieltjes wel willen overnemen, mocht de koper van de werkbank er geen interesse in hebben.
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Hoi Raymond ja snap ik , maar wil het in princiepe tesamen verkopen, ook wel handig want de werkbank weegt wel aardig zwaar. maar zou het zo wezen zal ik aan je denken
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
op de 1 of andere manier kan ik het onderwerp niet meer aanpassen, maar ik verlaag de prijs nog 1 keer 100 euro voor het geheel, bank/bankschroefje en inklapbare castors.
Lager ga ik niet, niks apart te koop
 
Laatst bewerkt:

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Jammer. Ik heb nog steeds interesse

- - - Updated - - -

Ik stuur je even een pb
 

RaymondvW

Actieve deelnemer
4 aug 2016
26
2
Oh jammer, ik had die castors graag overgenomen. Had ik blijkbaar iets nadrukkelijker moeten reageren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.