Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Op de linker foto zie je het nieuwe model van eind vorig jaar, de andere foto is het oude model. Grootste "verbetering schijnt die gedeelde kap zonder afzuiging te zijn.
    De GTS 10XC en tafel zijn trouwens niet via de Duitse site te krijgen. Goede deals.
    Laatst gewijzigd door mk23; 07-02-20 om 08:29.

Die gedeelde kap is het nieuwe model, die is geintroduceerd op de nieuwste kleine
    https://www.bosch-professional.com/nl/nl/products/gts-635-216-0601B42000

Het voordeel schijnt te zijn dat ook bij het verstekzagen, de kap aan beide kanten zo laag mogelijk blijft.
    Zo blijft het zaagblad verborgen voor vingertjes maar schijnbaar is het ook beter vanwege de stofafzuiging.

ik wist niet dat het nu ook op de XC10 zat

edit:

ik zie nu ook plaatjes uit reviews van 2012 met die kap op een GTS10XC.
    Ik heb ooit deze zaag gehuurd maar er zat toen echt gewoon een andere kap op.

Misschien is dit een amerikaanse kap ofzo? dat die nu op alle zagen zit?
    Laatst gewijzigd door MaartenS; 07-02-20 om 09:04.

Ik heb deze zaag besteld ergens begin december. Ik heb toen het model ontvangen met die kap op de rechtse foto (die waar er in verstek gezaagd wordt).
    Op zich wel tevreden van, ik sluit mijn stofzuiger aan op de afzuiging achteraan de zaag en dat is eigenlijk meer dan voldoende. Na het zagen ga ik nog wel eens rond met de stofzuiger, want alles stofvrij houden is toch een utopie.

De levering is een keer een weekje opgeschoven, maar dat werd netjes op tijd meegedeeld.

Voor de sport het modelnummer even opgezocht: GTS 10 XC 3 601 M30 401 (productie 03/2019)
    Laatst gewijzigd door MiepMiep; 07-02-20 om 09:25. Reden: Modelnummer toegevoegd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiepMiep Bekijk Berichten
    Ik heb deze zaag besteld ergens begin december. Ik heb toen het model ontvangen met die kap op de rechtse foto (die waar er in verstek gezaagd wordt).
    Op zich wel tevreden van, ik sluit mijn stofzuiger aan op de afzuiging achteraan de zaag en dat is eigenlijk meer dan voldoende. Na het zagen ga ik nog wel eens rond met de stofzuiger, want alles stofvrij houden is toch een utopie.

De levering is een keer een weekje opgeschoven, maar dat werd netjes op tijd meegedeeld.

Voor de sport het modelnummer even opgezocht: GTS 10 XC 3 601 M30 401 (productie 03/2019)

Bij mij is de productie 08/2019
    Groeten, Eric

Ik heb hem ook besteld, en als het goed is wordt ie morgen geleverd.

Altijd fijn dat de mods en aanpassingen gedeeld worden om hem zuiverder / beter te maken. bedankt daarvoor.

Ik heb er ook een besteld vorige keer met snellere lever datum dan aangegeven. Productiedatum is 8/2019. En moet zeggen dat hij groter (plus punt vanwege groter blad) maar vooral zwaarder. Zwaarder is wel een nadeel omdat ik hem de hele tijd moet opbergen. Jammer dat het onderstel wat erbij kan zo snel uitverkocht is. Zo een nieuwe stand is toch net ff te duur voor mij willen. Ff kijken hoe makkelijk het is om zoiets te maken:
    https://indiandiy.blogspot.com/2014/...stand.html?m=1

Ik denk dat dat onderstel nog wel eens in de hunt voorbij zou kunnen komen eerdaags.

Ja klopt, die houden we ook in de gaten. Geloof dat een hunt al een tijdje niet meer geweest is.

De zaagmachine heb ik in ieder geval besteld en ik kreeg al een mail dat hij morgen bezorgd wordt. Alles bij elkaar minder dan een week! Overigens staat de zaag nog steeds op iBOOD bij Bosch tools

Ik heb me maar voor de nieuwsbrief van Ibood aangemeld, dit is echt geen geld voor deze zaagtafel.

Allicht komt íe nog eens, of een vergelijkbare aanbieding, voorbij

Forum Rechten