Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Bosch GTS 10 XC op iBOOD

Op iBOOD staat de Bosch zaagtafel GTS 10 XC vandaag weer in de aanbieding voor €499,-
    volgens mij best een mooie prijs.
    iemand ervaring met deze aankoop bij iBOOD? Levertijd enz....

Ik bestel er nog wel eens wat. Verzenddatum staat bij het product benoemd: verwachte datum van verzenden is 12-02.
    Goede ervaringen met deze site

ik bestel er best regelmatig iets, en dan vooral om de goede prijs. Mijn ervaringen met de verzenddatum zijn wisselend; soms klopt de genoemde datum precies en soms wordt die 2x veranderd. Dat laatste wordt tegenwoordig wel netjes per mail doorgegeven, dus je weet waar je aan toe bent. Ik zou deze zaag er best durven bestellen (sterker nog... Nee, ik heb nog een oude Inca en een oude Kity staan!).

Ik heb deze zaag de vorige keer besteld ongeveer vijf weken geleden is goed bevallen eerder geleverd dan opgegeven.
    Deze zaag heeft wel wat nabewerking nodig maar dat is goed te doen, als je kijkt op You Tube bij nachdenksport.
    Groeten, Eric

op de foto en het filmpje zijn de beschermingskappen verschillend, welke is het nou?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mans Bekijk Berichten
    op de foto en het filmpje zijn de beschermingskappen verschillend, welke is het nou?
    Wie Wat Hoe bedoel je.
    Groeten, Eric

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nova Bekijk Berichten
    Ik heb deze zaag de vorige keer besteld ongeveer vijf weken geleden is goed bevallen eerder geleverd dan opgegeven.
    Deze zaag heeft wel wat nabewerking nodig maar dat is goed te doen, als je kijkt op You Tube bij nachdenksport.
    Ik vind "nachtdenksport" echt geweldig!
    Lang leve de Autocorrect...
    Maar wat probeerde je te schrijven ��?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hkuit Bekijk Berichten
    Ik vind "nachtdenksport" echt geweldig!
    Lang leve de Autocorrect...
    Maar wat probeerde je te schrijven ��?
    https://www.youtube.com/watch?v=bbjBIs4Ffoc&list=PLSGgnbpsyr8QZS1pldPzhrs9 mFpRI65Ki&index=4
    Groeten, Eric

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nova Bekijk Berichten
    Wie Wat Hoe bedoel je.
    het filmpje op de site is een andere.
    maar van de GTS 10 XC laten ze verschillende foto's zien.
    kap1.JPG kap2.JPG

Mans, dit model (bovenste foto) was het de vorige keer die ik heb ontvangen.
    Maar hoe het zit met de kappen ik weet het niet, of dit model jonger of ouder is.De beschermkap op de onderste foto is ook niet ideaal want als je de geleider dicht langs de zaag wilt zetten dan komt de zwarte hendel van de kap tegen de geleider(onderste foto).
    Groeten, Eric

Forum Rechten