Bosch GTS 10 XC op iBOOD

Braveheart

Actieve deelnemer
3 okt 2012
37
0
Rotterdam
Op iBOOD staat de Bosch zaagtafel GTS 10 XC vandaag weer in de aanbieding voor €499,-
volgens mij best een mooie prijs.
iemand ervaring met deze aankoop bij iBOOD? Levertijd enz....
 

Zky

Actieve deelnemer
8 feb 2016
327
33
Vorden
www.LuxeHout.nl
Ik bestel er nog wel eens wat. Verzenddatum staat bij het product benoemd: verwachte datum van verzenden is 12-02.
Goede ervaringen met deze site
 

Hkuit

Actieve deelnemer
6 dec 2017
188
24
Sint-Michielsgestel
ik bestel er best regelmatig iets, en dan vooral om de goede prijs. Mijn ervaringen met de verzenddatum zijn wisselend; soms klopt de genoemde datum precies en soms wordt die 2x veranderd. Dat laatste wordt tegenwoordig wel netjes per mail doorgegeven, dus je weet waar je aan toe bent. Ik zou deze zaag er best durven bestellen (sterker nog... Nee, ik heb nog een oude Inca en een oude Kity staan!).
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Ik heb deze zaag de vorige keer besteld ongeveer vijf weken geleden is goed bevallen eerder geleverd dan opgegeven.
Deze zaag heeft wel wat nabewerking nodig maar dat is goed te doen, als je kijkt op You Tube bij nachdenksport.
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
106
op de foto en het filmpje zijn de beschermingskappen verschillend, welke is het nou?
 

Hkuit

Actieve deelnemer
6 dec 2017
188
24
Sint-Michielsgestel
Ik heb deze zaag de vorige keer besteld ongeveer vijf weken geleden is goed bevallen eerder geleverd dan opgegeven.
Deze zaag heeft wel wat nabewerking nodig maar dat is goed te doen, als je kijkt op You Tube bij nachdenksport.
Ik vind "nachtdenksport" echt geweldig!
Lang leve de Autocorrect...
Maar wat probeerde je te schrijven ��?
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Ik vind "nachtdenksport" echt geweldig!
Lang leve de Autocorrect...
Maar wat probeerde je te schrijven ��?

[FONT=Verdana,Arial,Tahoma,Calibri,Geneva,sans-serif]https://www.youtube.com/watch?v=bbjBIs4Ffoc&list=PLSGgnbpsyr8QZS1pldPzhrs9mFpRI65Ki&index=4[/FONT]
 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Mans, dit model (bovenste foto) was het de vorige keer die ik heb ontvangen.
Maar hoe het zit met de kappen ik weet het niet, of dit model jonger of ouder is.De beschermkap op de onderste foto is ook niet ideaal want als je de geleider dicht langs de zaag wilt zetten dan komt de zwarte hendel van de kap tegen de geleider(onderste foto).
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Op de linker foto zie je het nieuwe model van eind vorig jaar, de andere foto is het oude model. Grootste "verbetering schijnt die gedeelde kap zonder afzuiging te zijn.
De GTS 10XC en tafel zijn trouwens niet via de Duitse site te krijgen. Goede deals.
 
Laatst bewerkt:

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Die gedeelde kap is het nieuwe model, die is geintroduceerd op de nieuwste kleine
https://www.bosch-professional.com/nl/nl/products/gts-635-216-0601B42000




Het voordeel schijnt te zijn dat ook bij het verstekzagen, de kap aan beide kanten zo laag mogelijk blijft.
Zo blijft het zaagblad verborgen voor vingertjes maar schijnbaar is het ook beter vanwege de stofafzuiging.

ik wist niet dat het nu ook op de XC10 zat

edit:

ik zie nu ook plaatjes uit reviews van 2012 met die kap op een GTS10XC.
Ik heb ooit deze zaag gehuurd maar er zat toen echt gewoon een andere kap op.

Misschien is dit een amerikaanse kap ofzo? dat die nu op alle zagen zit?
 
Laatst bewerkt:

MiepMiep

Nieuw lid
7 dec 2019
2
0
Merelbeke (B)
Ik heb deze zaag besteld ergens begin december. Ik heb toen het model ontvangen met die kap op de rechtse foto (die waar er in verstek gezaagd wordt).
Op zich wel tevreden van, ik sluit mijn stofzuiger aan op de afzuiging achteraan de zaag en dat is eigenlijk meer dan voldoende. Na het zagen ga ik nog wel eens rond met de stofzuiger, want alles stofvrij houden is toch een utopie.

De levering is een keer een weekje opgeschoven, maar dat werd netjes op tijd meegedeeld.

Voor de sport het modelnummer even opgezocht: GTS 10 XC 3 601 M30 401 (productie 03/2019)
 
Laatst bewerkt:

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Ik heb deze zaag besteld ergens begin december. Ik heb toen het model ontvangen met die kap op de rechtse foto (die waar er in verstek gezaagd wordt).
Op zich wel tevreden van, ik sluit mijn stofzuiger aan op de afzuiging achteraan de zaag en dat is eigenlijk meer dan voldoende. Na het zagen ga ik nog wel eens rond met de stofzuiger, want alles stofvrij houden is toch een utopie.

De levering is een keer een weekje opgeschoven, maar dat werd netjes op tijd meegedeeld.

Voor de sport het modelnummer even opgezocht: GTS 10 XC 3 601 M30 401 (productie 03/2019)


Bij mij is de productie 08/2019
 

Rene.vandenBroek

Nieuw lid
20 jan 2019
2
0
Ik heb hem ook besteld, en als het goed is wordt ie morgen geleverd.

Altijd fijn dat de mods en aanpassingen gedeeld worden om hem zuiverder / beter te maken. bedankt daarvoor.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ik heb er ook een besteld vorige keer met snellere lever datum dan aangegeven. Productiedatum is 8/2019. En moet zeggen dat hij groter (plus punt vanwege groter blad) maar vooral zwaarder. Zwaarder is wel een nadeel omdat ik hem de hele tijd moet opbergen. Jammer dat het onderstel wat erbij kan zo snel uitverkocht is. Zo een nieuwe stand is toch net ff te duur voor mij willen. Ff kijken hoe makkelijk het is om zoiets te maken:
https://indiandiy.blogspot.com/2014/06/diy-table-saw-stand.html?m=1
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Ja klopt, die houden we ook in de gaten. Geloof dat een hunt al een tijdje niet meer geweest is.
 

Braveheart

Actieve deelnemer
3 okt 2012
37
0
Rotterdam
De zaagmachine heb ik in ieder geval besteld en ik kreeg al een mail dat hij morgen bezorgd wordt. Alles bij elkaar minder dan een week! Overigens staat de zaag nog steeds op iBOOD bij Bosch tools
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Ik heb me maar voor de nieuwsbrief van Ibood aangemeld, dit is echt geen geld voor deze zaagtafel.

Allicht komt íe nog eens, of een vergelijkbare aanbieding, voorbij :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.