Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Woodrat?????!!!

Woodrat?????!!!

Een paar vraagjes over de woodrat

Is de woodrat wel zo praktisch want als ik dezen video kijk: http://www.youtube.com/watch?v=AemWj6tq79g&feature=related[/video]] ... re=related
    dan vind ik het er een beetje klungelig uit zien want hij teken de zwaaluwstaarten af op de machine zelf met potloot is dat niet erg apart.
    en het duur erg lang voordat je het het in gestelt moet hebben.

Graag jullie reacties want ik weet het niet meer

Re: Woodrat?????!!!

Wander,

Ik ben niet bekend met de woodrat. Maar gelukkig voor jouw een heleboel andere mensen wel

Ik weet niet hoe goed je engels is maar er zijn speciale woodrat forums. ik heb hier een link geplaats van een dergelijk forum.

http://www.woodrat.com/forum/index.php

veel plezier

Ik heb er eens een filmpje over gekeken en vind het een erg duur ding voor de manier van werken. Het is geen exact apparaat om het maar zo te zeggen. Potloodstreepjes op een machine als referentie, de afstelling van de spiralen (links hoeft niet gelijk te zijn aan rechts....), een freesbit boven een werkstuk hangen om daarmee de maten op de machine over te nemen. Ben er niet van overtuigd.

@lex

jullie alvast bedankt voor de reactie,
    op de site van woodrat weinig positiefs gelezen(of ik lees er overheen)
    ik denk dat ik me aansluit bij Alex.

Als je even op deze site zoekt kun je ook nog wel wat meer info vinden van een paar jaar geleden. De woodrat is meer dan alleen een machine om zwaluwstaarten te maken, je kunt er veel meer mee doen. Er zitten zeker voordelen aan...

Forum Rechten